Posts tonen met het label nota bene. Alle posts tonen
Posts tonen met het label nota bene. Alle posts tonen

dinsdag 27 oktober 2015

Appeltaart

Post en taart

Dankbare DinsDag en vandaag zeg ik dank u Nele!


En Karel zegt ook dank u! Want dankzij haar geweldige recepten (in mijn brievenbus) stond er vrijdag dit op tafel. Lekker, zelfs met schillen :)

Dikke merci, ik ga zeker nog andere recepten proberen, geen pakjes meer voor mij...

Liefde kun je niet verspillen.
-Marcel Achard-

Geniet van de zon en maak er iets moois van vandaag!
Liefs Els

dinsdag 6 oktober 2015

Merci

Dankbare DinsDag

Vandaag ben ik Nele en de postbode dankbaar:



voor de herfstige appeltjes-post in mijn brievenbus! Merci voor de geweldige (duidelijke) appel-recepten Nele! Deze week ligt er nog wat Karel-verjaar-snoep te wachten maar daarna ga ik zeker een appeltaartdag inlassen. Ik kijk er al naar uit...

Iedereen heeft goed en kwaad in zich.
Het gaat erom naar welke kant we handelen.
-uit Harry Potter-

Maak er nog een warme Dankbare DinsDag van,
liefs Els