Post en taart
Dankbare DinsDag en vandaag zeg ik dank u Nele!En Karel zegt ook dank u! Want dankzij haar geweldige recepten (in mijn brievenbus) stond er vrijdag dit op tafel. Lekker, zelfs met schillen :)
Dikke merci, ik ga zeker nog andere recepten proberen, geen pakjes meer voor mij...
Liefde kun je niet verspillen.
-Marcel Achard-
Geniet van de zon en maak er iets moois van vandaag!
Liefs Els