dinsdag 18 september 2018

Goesting geven

Er zijn zo van die films...

die u goesting geven om op de barricades te klimmen en eigenhandig de wereld te veranderen. Films waarvan je hoofd gaat tollen en je bloed gaat duizelen.
Ik zag er afgelopen week zo twee:
Pride en Freedom Writers.
Beide films zijn dan ook nog eens gebaseerd op waargebeurde feiten, dat maakt ze voor mij extra geweldig!



Ik ben de oorspronkelijke mensen én de filmmensen dankbaar voor hun inzet!
Hebben jullie nog film-tips?

''Met onzichtbare draden wordt men het stevigst gebonden.''
-F. Nietzsche-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag!
Liefs Els

2 opmerkingen:

  1. Ik vind films altijd weer bijzonder om te zien. Het is de moderne manier waarop mensen elkaar verhalen vertellen. Net als series. Ik houd er van!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op films, altijd al zo geweest. Vorig jaar ben ik naar een docu film geweest over katten in Istanboel. Dat vond ik zo ontroerend. Niet alleen de levens van de katten, maar de levens van de mensen.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!