donderdag 20 september 2018

20 jaar

De liefde

Gisteren waren Karel en ik 20 jaar samen! Ik ben dus al langer samen met hem dan zonder hem; dat is al echt hé :)

Reden tot feesten maar ik ben een beetje teleurgesteld; niet in hem hoor! Eerst gingen we zaterdag eten maar het verjaardagsfeestje (familiale verplichtingen..) in de late namiddag blijkt met eten te zijn :(
Toen gingen we het gisteren thuis vieren met een hapje en een drankje, tot mijn collega afbelde voor vandaag. Dat betekende niet alleen een extra shift maar ook om half vier opstaan:(

Dus was het gisteren feest maar ook niet.

Hij kent me goed, een kaart mét pin :)

En daar krijg ik dus wat stress van. Want ik hou van tradities en hecht belang aan dingen vieren. Opwijkingen kunnen dus ook wel eens uitmonden in een afwijking ;)
Het draait om de liefde, om die afgelopen 20 jaar. Om het nog elke dag blij zijn met elkaar. Het (even) niet vieren doet geen afbreuk aan de schoonheid van deze mijlpaal. Weet ik allemaal hoor, maar toch...

''Wie zou je zijn zonder het gevoel dat je indruk moet maken?''
-Byron Katie-

Liefs Els

Ps: Blijkt dit ook nog eens mijn 1000ste blogje!? Wow!

12 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met alles (samen)! En alle reden om het vieren nog eens over te doen ;-) Prachtige kaart heb je gekregen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat!! En ook al 1000 blogjes! Naar mate ik ouder word, ga ik steeds vaker stilstaan bij het feit dat niets vanzelfsprekend is en alles in een mum van tijd anders kan zijn. Koesteren dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met jullie 20 jaar en je 1000e blogje gewoon van het wkend lekker navieren.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap je helemaal, maar maak het jezelf ook weer niet te moeilijk, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh ! Als ik even reken ben je ook best nog wel jong!!! Ik wens je dus nog heel veel jaren samen met je lief! En vieren kan altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met jullie 20-jarig samen zijn én het 100e blogbericht. Op naar de volgende 20 jaar en 200 blogjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, nog meer reden voor feestjes! Gefeliciteerd met alle mijlpalen en maak er iedere dag een feestje van, dat is denk ik de beste oplossing.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje laat, maar toch nog een hele dikke proficiat met jullie 20 jaar én met het 1000ste blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd. Ik ben een beetje laat met reageren en hoop dat jullie dit weekend beide feestjes gevierd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met twintig jaar samen en met je 1000ste blogbericht. Ga met alle twee vol liefde verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!