dinsdag 30 oktober 2018

Geluksplanten jubileum

Geluksplanten

Woehoe, dit weekend plaatste ik Geluksplant nummer 150 én 151! Een mooi moment om even stil te staan en te vieren.

Daarom deze oproep:
Heb jij ooit een geluksplant van mij gevonden, dan ontvang ik graag een foto van hoe het nu met het plantje gaat! Als jij me een foto mailt samen met je adres dan stuur ik je een exclusieve Geluksplant button!




Als dat geen fijn idee is op deze donkere #dankbare dinsdag!? Ik blij, jij blij! En Moeder Aarde blij, met al die extra plantjes!



''Kleinigheden lijken van geen belang, maar ze schenken een kalm geluk. In elke kleinigheid huist een engel.''
-Georges Bernanos-

Maak er iets moois van vandaag,
liefs Els

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jouw geluksplantjes-jubileum!
    Een geluksplantje van jou heb ik nog niet gevonden. Daarvoor wonen we te ver van elkaar. Maar de graslelie doet me denken aan mijn overleden vader, die deze plant altijd in zijn huis/zomertuin had. Jouw gelukspplantjesacties brachten me die plant terug in herinnering. Vorig jaar heb ik er terug eentje aangeschaft en deze vermenigvldigt zich heel ijverig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een felicitatie waard Els want je hebt al heel veel mensen gelukkig gemaakt. Ik heb er nog nooit een gevonden maar dat is ook niet gek alhoewel we vorige week wel in Belgie hebben gefietst. Leuk dat je dat nog steeds doet. Hoop dat je veel reacties krijgt, zou heel leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzondere mijlpaal! En dat zou inderdaad leuk zijn, als je nu 151 foto's binnen krijgt! Of in ieder geval een flink aantal. Super lieve actie, succes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Els! Je bent een volhouder, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!