zondag 6 mei 2012

Wildbreien 2

Alé, wildhaken is het bij mij!

Oef, mijn haakwerk zit er op! (zie mijn blog over wildbreien) Ik vind het normaal gezien echt fijn en ontspannend om te doen maar nu had ik wat zenuwen...Omdat het nu voor een 'publiek' is. Ik ben soms nogal onzeker en mijn handwerk is verre van perfect dus... Maar ach, het is het gebaar dat telt hé!? Nu nog zorgen dat ik het ga afgeven bij de Groendienst voor 16 mei en mijn lapje kan meedoen als jas voor Bertje beuk!
Spannend!
Heb zelfs zin gekregen om eens 'echt' wild te doen! Nog een lapje maken, of meer en dat dan aan een boom bij mij in de buurt hangen. Wordt ongetwijfeld vervolgd...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Els,
    Leuk dat je wilt swappen, ik zie dat we veel gemeenschappelijke interesses hebben, dus dat komt wel goed! Zou je me ff je e-mail adres willen mailen? mijn e-mail adres vind je bij mijn profielgegevens, dat is wat handiger met afspreken :-) Ik wacht vol spanning af :-) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!