maandag 18 juni 2012

BePARKte oplage

Dit was ze voor mij:

Ontbijt In Park Spoor Noord met mijn man, broer en schoonzus:


 13.50 euro, geen geld voor zo veel lekkers hé!?

En daarna shoppen! Met een beperkt budget, als ik volledig mijn 'gange' had kunnen gaan was de markt quasi leeg geweest ;)

Oorbellen van Lady Rose en eendjes-oorbellen van  some.thing(s)-INSIDE
Mooi hé!?


Marktjes kunnen fijn zijn.

Vandaag, aangezien het nog vakantie is, het volgende gegeten als lunch:


Lekker! Maar niet echt gezond, noch lijn-vriendelijk...
Ach, vanavond yoga ;)

Maak er een fijne week van!


8 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal zo lekker en gezellig uit! Die lunch...mmmm, gewoon vaker doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag was het speculaas- en meloen ijs aan zee! MMM...

      Verwijderen
  2. Wat een lekkernijen komen er voorbij....en niet duur...gezellig hoor!!!
    Jij ook een fijne week & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blijdschap om deze fijne dingen spat van het scherm af :)
    Wil je ons zeggen of het goede antwoord op de give away al gegeven is? Zonder te zeggen wie dat heeft gegeven..
    Aaah ik ben te nieuwsgierig, vergeef me ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na rijp beraad met de jury, tevens gekend als onschuldige kinderhand, is besloten dat er van communicatie tijdens de wedstrijd geen sprake kan zijn ;)

      Verwijderen
  4. Lekker dagje zo te zien! Mmm je bananentaartje.. steek me maar de ogen uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeele toffe oorbelletjes! Ziet eruit als een fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!