maandag 4 juni 2012

Effe over de grens

Ons maandelijks uitje

Gisteren was het weer zo ver, we zijn nog eens de grens over gegaan. Nieuwe voorraad gaan op doen, nee geen drugs ofzo. Gewoon pindakaas, meloenthee, cocktails saus met whiskey en van die dingen.


Allemaal dingen die wij niet (meer) hebben in België. Raar hé, hoe dat zo kan verschillen? Een 20 minuutjes rijden en daar is het shop walhalla! Ik heb het nog al gezegd, ik zou beter in Nederland geboren zijn, het meeste van wat je op de foto ziet behoort tot mijn verslavingen. Mijn man wil bijvoorbeeld nog met geen stokken pindakaas eten, hij weet niet wat hij mist ;)

De laatste dingen kom ik ook almaar bio-dingen in gigantisch mooie verpakkingen tegen. Thee en koekjes allemaal wel iets duurder en eigenlijk niet echt nodig, maar te mooi om te laten liggen.


Ach, het is belangrijk om de bio sector te steunen hé!?


11 opmerkingen:

  1. Grappig, als Nederlander vind ik van alles op de foto alleen de ontbijtkoek echt lekker...misschien moet ik dan maar eens bij jullie gaan shoppen :) En dropjes...of hebben ze die in Belgie ook? Die vind ik namelijk heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pindakaas vind ik zelf bluhh, vies. Pindasaus daarentegen, heerlijk.
    Grappig zoals je dat hebt met Nederland! Ik weet niet of ik dat kan zeggen van Belgische producten, want ik kom er niet vaak. Van Duitsland weet ik dat ze veel lekkere dingen hebben.
    Die bio verpakkingen zien er inderdaad mooi uit zeg, wat lief dat jij ze wilt steunen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het goed dat jij de Nederlandse economie zo goed steunt :-) Haha, zo gaan wij vaker naar een supermarkt in Duitsland, net over de grens, omdat ze daar net weer andere dingen hebben! Geniet van alle lekkernijen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ja, ik lees het al , wie is er hier de echte Nederlander ;)
    'k Moet blijkbaar ook eens naar Duitsland, wat hebben ze daar voor lekkers?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat de clipper andere kleuren heeft voor zijn witte thee in Holland! ;-)ziet er allemaal lekker uit...en de thee is misschien iets duurdere maar o zo veel mooier en lekkerder!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad lekker! Ik dacht al dat ik de mijne niet herkende op jouw foto, raar hé!?

      Verwijderen
  6. Ah gelukkig er zijn nog meer mensen die producten voor de verpakking kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En voor de bio sector hé (klinkt beter, niet?)! Ik koop ook niet zo mooie bio dingen hoor, geen zorgen!

      Verwijderen
  7. Aaah ik houd ook zo erg van meloen en aardbei thee!
    Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, eindelijk iemand gevonden die meloen thee ook graag lust!!!
      Liefs Els

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!