vrijdag 15 maart 2013

Wolkenweelde

Het weer trekt op niet veel maar de wolken wel

Jammer genoeg is het nog steeds volle bak winter ipv lente. Maar de wolken hebben wel al hun best gedaan, heb je het gezien? De mooiste wolken zag ik gisteren, vanuit de wagen, zonder fototoestel natuurlijk...
Maar deze zijn ook mooi:









Allemaal van gisteren en eergisteren. Genieten! Gisteren bedacht ik opeens dat hoe raarder het weer is hoe mooier de wolken zijn blijkbaar. Als sneeuw en zon én regen elkaar afwisselen dan zijn de wolken veel spectaculairder. Dat zal wel een of andere logische wetenschappelijke oorzaak hebben maar voor mij is kijken én genieten al voldoende, dan hoef ik geen uitleg.
Hoe raar het ook mag lijken: soms zijn wolken gratis antidepressiva voor mij :)

Wat ook altijd heel opbeurend werkt is fijne post!
Deze keer van Mim, bij haar won ik onderstaande give away:

Heel tof én lief! En die zelfgemaakte bladwijzer vind ik geweldig!
Dikke merci lieverd!!!

Lieve dames (als er heren meelezen, jullie ook) : maak er een geweldig warm weekend van, ondanks het weer!

You may say that I am a dreamer, but I am not the only one...
-John Lennon-

Liefs Els





18 opmerkingen:

  1. Mooie wolken, hier sneeuwt het op dit moment weer. Brrrr natte sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest vaak aan je denken van de week! Ik zag ook geweldige wolken luchten voorbij komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige wolken idd! en ja hoor..ik krijg ook energie van een mooie wolkenlucht! Fijn weekend! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeg heb je gezien dat je 111 volgers hebt? Pfff veel hoor.
    De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als jij zo verder doet heb je die ook in een wip hoor!

      Verwijderen
  5. De afgelopen dagen waren er heeel wat mooie luchten hè!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit gelijk al onder mijn dekentje in de zetel met de laptop op schoot. Een warm begin van het weekend :-) Ja, die wolkjes kunnen je echt opfleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie give-away! Ik heb ook al zo'n mooie boekenlegger van Mim mogen ontvangen. En ja.... de wolkenclub komt goed aan haar trekken nu he, zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In die eerste foto zie ik een soort duifwolk onderaan, en de tweede een soort pelikaan, dat heb je dan met kinderen die alles van pluimen kennen :)
    Ik heb mij ook al erg verwonderd de laatste dagen en altijd fototoestel vergeten, ik leer dus niet van mijn vergeetsels :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nu begrijp ik niet meer hoe ik die pelikaan nog niet had kunnen zien :D

      Verwijderen
  9. Oeh die bovenste foto lijkt wel een schilderij zeg! Grappig trouwens dat jij ook verder de wetenschappelijke uitleg bij de wolken hoeft te weten. Ik heb dat precies zo! Gewoon kijken en genieten :) Ik hoop dat er bij jou vandaag wat meer wolken te zien zijn dan hier.... Tis effen grijs... :( Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige luchten! Die tweede lijkt wel een kalkoenwolk...

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!