dinsdag 2 april 2013

Wolkjes kijken enzo

Lekker uitwaaien ;)

Gisteren was het koud met een gure wind maar ook met wat zon, dus park-tijd!
Verfrissing na het harde werk.
Lekker wandelen en genieten met je ogen, een opkikker voor lichaam en ziel.
En een ijsje eten met muts op en handschoenen aan heeft ook wel iets ;)









Mooi he. Niet echt veel wolken, maar toch.
Dank u Moeder Natuur!


Er was ook een kinderboerderij, met baby-lammetjes en -schaapjes: zooooo lief
(zo onder de indruk dat ik foto's vergat te nemen)!

Dat heeft dus weer deugd gedaan, we kunnen er weer tegen aan :D

Plant een zoen, oogst een glimlach.

Hier schijnt de zon, hopelijk bij jullie ook.
Fijne dinsdag,
liefs Els




22 opmerkingen:

  1. :-) Altijd fijn om even buiten te zijn... En een ijsje? Daar had ik gister met die zon ook zo'n zin aan! Toch dapper dat ik was langs de net weer geopende ijssalon gefietst... Haha! Volgende week beter? Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, als je maar warm genoeg gekleed bent is het best lekker buiten. Mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er lekker ontspannen uit!
    Heerlijk die zon, nog even en dan is de kou ook weg.
    Groet D Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Juffrouw dus, ik type te snel dat kan het Ipadje niet aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie sfeervolle foto's! Het was idd heerlijk! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja heerlijk he. Ik heb vandaag heerlijk binnen in het zonnetje gezeten. Als ik s middags aan het eind van de tafel ga zitten en dan een beetje in een rare draai zit dan zit ik heerlijk met mn gezicht in de zon! Whoeha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier was vandaag ook zon en gister ook. Fijn!
    En Els die vergat foto's te nemen???? Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jajaja, die dekskelse natuur brengt mij in de war ;)

      Verwijderen
  8. Heerlijk! Dat moet wel een heel mooi park zijn. Leuk he al die lammetjes. Jammer dat het nog niet zo warm is maar dat komt wel. Afgelopen weekend waren we op Texel en we hebben daar ook zoveel lammetjes gezien. Schattig! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!!
    En dank je wel voor je hele lieve en leuke verhuiskaartje!
    Ik ben ook al aan het genieten van de thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We hebben ook het eerste ijkarretje gezien, dat is echt lente hé!
    Enne, die 33 mag naar 34, en dat terwijl je er lekker fijntjes 20 uitziet, verjaren doet dus echt geen zeer, het is aleen maar fijn!
    gefeliciteerd met die 4 op 4-4 :)!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Els Wolkenmadam,

    Jippieyajeeeh!! Ge bent 34 geworden :)

    Ik hoop dat je mijn kaart en e-card hebt gekregen.

    Liefs en knuffels, Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat jij en ik met een even grote smile op ons gezicht door de natuur lopen en genieten :-) Ik vind het ook zooooo fijn om dan buiten te kunnen gaan! Mooie foto's! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag zonneschijn!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!