donderdag 7 november 2013

Hier gaan we weer....

Op-wijkende donderdag

En vandaag ga ik het hebben over voeten enzo:

Mijn teennagels moeten ten alle tijde gelakt zijn, zelfs in de winter dus:


Meestal rood maar nu ben ik al een tijdje into dit groen, past bij onze deuren ;)

Mijn kousen hebben ook altijd een prentje:


Meestal Hello Kitty (van de H&M).

En ik heb geen zwarte schoenen:

 
Een selectie uit mijn collectie. Zoals je ziet zijn de groenige vies vanbinnen, uit ervaring geleerd: op een feestje tijdens het dansen mag je je schoenen uitdoen maar kuis eerst je voeten af voor je ze terug aan doet....

Toch weer een op-wijking van mij vrees ik: voeten moeten kleur hebben.
Dat is al zo sinds ik mij kan herinneren, geen idee waarom. Maar er van afwijken kan echt niet hoor :D
Als ik ooit een tattoo neem zal het ook op mijn voet zijn, nog meer kleur ;)

Ivm de Geluksvissen, zij komen zonder mij naar Amsterdam. Enny gaat er uitdelen tijdens de intocht van de enige echte Sint!


Over de Sint gesproken, bij ons kwam hij al een eerste keer langs:


Woehoe!!! Het bruin ventje was voor mij én het heeft al ferm gesmaakt!

“Count your age by friends, not years. Count your life by smiles, not tears.”
-John Lennon-

Fijne donderdag, met hopelijk een op-wijking of twee ;)
Liefs Els



17 opmerkingen:

  1. Heerlijk fleurig jou voeten. Daar is het altijd mooi weer.

    En dat van John Lennon is ook mooi gezegd.

    Fijne en vooral fleurige dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ja, kleurige schoenen, daar word ik ook blij van! Die hoge hakken red ik niet hoor...;-)
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn teennagels zijn ook 365 dagen per jaar gelakt :) Maar ik heb niet zulke kleurrijke schoenen, haha. Wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke opwijking!
    Je schoenen vind ik superleuk , en je sokken te cute ♥
    Bedankt voor je lieve ecard ♡♡ xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi voeten , mooie nagels daar wordt ik als pedicure blij van gezellig die Belgische visjes die naar Amsterdam komen zwemmen ,jammer dat je niet mee komt..........
    Gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur van groene nagels.
    Het doet me denken aan aquagroen,
    zo van een antiek Romeins zwembad,
    met van die mozaïektegels met een figuur van dolfijnen erin,
    in de thermen zo,
    en dan komen de Romeinen binnen om een saunaatje te doen,
    en dan zien ze jouw aquagroene nagels en dan .....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog iets wat we gemeenschappelijk hebben: felgekleurde schoenen en botten.

    En dan maar knoeien om bovenaan iets erbij te vinden dat niet erbij vloekt (allez,bij mij toch)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ow voel ik mij nu even een saai mens. Geen gelakte nagels en wel zwarte schoenen in de kast (ook wel een paar gekleurde sneakers hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hm. Mijn nagels zijn nu eens niet gelakt. Schoenen heb ik veel te veel, ineens. Had ik nooit last van tot ik afgelopen jaar helemaal los ging. Allerlei kleuren!! Heerlijk gewoon!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen gelakte nagels maar wel de tattoo! :-) En yep, liefst veel kleur aan de voeten. Hopelijk brengt de Sint nog vele lekkere chocolade in ruil voor die toffe geluksvisjes van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja!! Mijn teennagels zijn ook altijd gelakt. Mijn pedicure noemt me: Mien nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om te lezen dat er iemand net zo over denkt als mij! Voeten moeten kleur hebben, basta! ;-) Inderdaad met kleurige tattoos, kleurige sokken (ik draag altijd kleurige panty's) én kleurige schoenen (ik heb maar 1 paar zwarte enkellaarsjes...), maar altijd gekleurde nageltjes daar schiet ik jammer bij in, bravo daarvoor, ik vind teennagels zo petieterig te klein :-p Ghihi leuke post, ik word er helemaal vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi, leuke teennagels! Maar dat is me een op-wijking, geen zwarte schoenen... Ha, maar wel altijd vrolijke voeten dus!! Niet dat zwart niet vrolijk kan zijn, maar ge zult me begrijpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, dat van die tenen heb ik ook maar geen groen voor mij graag. :-) Qua schoenen zitten we wel op een andere golflengte want heb best wel wat zwart, blauw en bruin. 'k Heb er wat met kleurtjes tussen zitten ook maar zo'n assortiment als jij bezit ik niet hoor. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Kleur! Jij staat dus heel positief en kleurrijk met beide voeten op de grond.
    Fijn! En ik heb precies hetzelfde....had heel lang rode teennagels, maar ben sinds deze zomer om naar mintgroen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Kleurrijke voeten. Sokken in alle kleuren & printjes heb ik ook, en kleurrijke schoenen ook. Maar ook mijn kleerkast en mijn jassen ga ik meestal voor kleur en op den duur voelde ik mij een beetje een kleurboek. Dus toch maar eens voor zwarte en bruine schoenen gegaan. Past bij alles :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!