dinsdag 1 juli 2014

Een warm hart..

Dankbare dinsdag

Vandaag ben ik Jeanne extra dankbaar.
Niet enkel voor haar geweldige post


voor onze huwelijksverjaardag, maar voor alles. Haar wijze woorden, haar lieve attenties, haar mailtjes,...gewoon voor haar aanwezigheid in mijn leven! Merci, het is fijn om je te kennen!!!

Ook nog een dikke merci aan iedereen voor de lieve mailtjes enzo ivm mijn borst. Het onderzoek ging goed, het resultaat zal ook best goed zijn verwacht ik. Nog even afwachten tot de 10de voor het officiële resultaat...
Ik heb het dit weekend nog verteld aan mijn nicht: het is ongelooflijk hoeveel deugd en plezier ge kunt hebben van mensen die ge nooit in het echt ziet! Jullie zijn mij allemaal enorm dierbaar.
Merci voor alles!
Nog een fijne dankbare dinsdag!

Vraag jezelf af of de gedachten die je hebt
jou naar het best mogelijke leven leiden.
Zo niet, wat doen ze dan nog in je hoofd?
-Peter Walsh-

Liefs Els




8 opmerkingen:

  1. En intussen blijf ik duimen voor de uitslag ! Het komt in orde !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve post! Je zal het wel verdiend hebben he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We blijven duimen en lieve post die je verdiend ,geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat dat onderzoek al achter de rug is... nu nog even wachten op de uitslag... maar ik duim me te pletter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief leuk kaartje en leuke post. We duimen voor je lieverd dat alles goed is, goed komt. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hoop ook dat het goed komt ( leuke post ) daar knapt een mens van op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige spreuk ... ik ga die gedachten er onmiddellijk uitsmijten en zo heb ik NOG meer plaats om te duimen voor jou :-) Blogland is héérlijk hé meid! x

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!