dinsdag 29 juli 2014

Tomaten overload.

Weelde

Vandaag ben ik dankbaar voor onze eigen tomaatjes!




Trossen vol, elke dag! De gele plant kochten we, de rode heb ik zelf opgekweekt van zaad. Die zijn dus nog lekkerder ;)
Jammer genoeg mag ik eigenlijk geen tomaten eten met mijn maag die nog steeds niet terug in topvorm is...Dus snoepen van de plant zit er niet in.
Maar opgewarmd heb ik er geen last van dus ik smijt elke dag tomaten bij het eten, tot in de soep toe ;) Lekker en gezond.
En ik ben best een beetje trots. Want niet alles in de mini moestuin lukt maar dit lukt toch wel goed.
Veel redenen om dankbaar te zijn vandaag. Merci om ons er aan te herinneren Marloes!

Op school volg je eerst de lessen en dan krijg je een test;
in het leven krijg je eerst een test en dan volgen de lessen.
-Tom Bodett -

Nog een fijne dankbare dinsdag!
Liefs Els


9 opmerkingen:

  1. Lékker !!! Ik zou zo aan die gele tomaatjes beginnen te snoepen... Wat jammer van je maag, maar warm zijn tomaatjes ook lekker :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man wat een oogst echt top ja daar kan je dankbaar voor zijn ,onze natuur doet zijn best he

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo wat heerlijk,ze doen het super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kun je er geen jam van maken? Is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hangt je tomatenplanten vol zeg. Zo goed doen ze het bij mij echt niet. Je mag er met recht trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm.... Ze zien er overheerlijk uit! Maar ik moet ze ook aan mij laten passeren door die maagbreuk die ik heb. Zelfs opgewarmd of verwerkt in saus heb ik er last van... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o goed gedaan hoor! Jammer dat je ze niet allemaal kan eten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh.. tomaatjes!! Daar ben ik gek op!! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!