zondag 31 augustus 2014

Hete Heide ;)

De Kalmthoutse Heide...

...was de vorige keer al mooi en nu nog mooier. Het was fijn om er terug te zijn! Lekker zonnig en lekker 'zennig', deugddoend dus! Voedsel voor de ziel in fijn gezelschap:

Onderweg naar huis, na mijn werk, op de fiets goot het! Dus daarom botjes aan.

Daar gekomen bleek het niet echt nodig.

De heide stond mooi in bloei.

Er waren al herfstige paddenstoelen maar het voelde (eindelijk nog eens) als zomer!

Als je dan toch botjes aanhebt neem je elke plas die je kan vinden he :)

Behalve die die eerder onder de noemer vijver vallen ;)

Ik hing nog een Geluskvis.

Keek bijna even veel naar boven als om me heen, Wolkenclub weer!

Zelf geschikt door Moeder Natuur, mooi he!

Genieten!!!

Nog meer genieten. Heel het kanneke leeggesloeberd ;)

En op weg naar huis nog het 'Licht van God'!

Perfect om de drukte van het werk te vergeten...
Ik kan er weer tegenaan deze week!
Nog een portie scrabble en het was weer een zalige zondag.

Fijne (school) week gewenst!!!

Je heelt jouw verleden niet door erin rond te dolen.
Je heelt jouw verleden door ten volle te leven in het nu.
-Marianne Williamson-

Liefs Els

12 opmerkingen:

  1. Wat een sfeervolle foto's, leuk! Jullie hebben zo te zien er heel erg van genoten, zowel van wat jullie gezien hebben onderweg als het lekkers erna.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmm een cremmeke... Doet er mij aan denken dat ik nog geen dessertje gegeten heb deze avond ;-))))
    Zeg hebt gij sjans, hier in Hasselt is er vandaag niet veel van zomer te merken geweest... In de namiddag kwam de zon er wel efkes door, maar toen was het bitter koud...
    Gelukzakske ;-))) ! Niks zo schoon als een mooie nazomerdag op de heide !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie aanwinsten voor de wolkenclub....De laatste is inderdaad de allermooiste... tja dat cremmeke zoals Ingrid zegt... njammie!
    En de bottekes in schoon roos zijn schattig!
    Wat ik me afvraag... hoeveel lees jij wel niet dat jij altijd zo'n geweldige spreuken citeert?
    Fijne week... het gaat terug zomeren (hup de bottekes weer in de kast!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige plaatjes! Ik hebweer mee genoten, dankjewel :-)
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ge hebt schoon vrolijke bottekes !
    Die wolkenfoto waar de zonnestralen doorheen gaan, net een schilderij van William Turner, goddelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's van een heerlijke dag, wens je een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bottekes passen mooi bij je wapperende sjaal ! Wat een fijne wandeling op de heide ! Ook een fijne week !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's!!
    En de tekst... Heel toepasselijk voor mij momenteel. Dank je!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van je verhaal word ik Kalm.
    Jullie zijn levenskunstenaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ik heb sinds kort ook rubber laarzen en ga lekker door alle plassen heen. Waarom heb ik die niet eerder gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Héérlijk!
    En inderdaad... Prachtig wolkenweer vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie natuurfoto's. En leuk om al een paar sporen van de herfst te zien ook. Daar knapt een mens van op.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!