dinsdag 11 november 2014

Dankbaar

De kracht van bloggen

Vandaag ben ik vooral dankbaar voor de kracht van bloggen.
Door te bloggen over moeilijke, lastige, onduidelijke dingen worden die dingen makkelijker en duidelijker. Minder lastig.
Doordat ik er over na moet denken, over hoe komt het verhaal duidelijk over.
Doordat ik het op papier zet, van mij af schrijf.
En doordat ik van jullie zo veel wijze, lieve, inspirerende reacties krijg. Waarvoor dikke dank u wel!!

Zo ook weer met dit bericht. Wat uiteindelijk tot de aankoop van dit moois heeft geleid:





Super mooi maar iets minder volwassen ;) En ik kreeg er nog 2 posters bij! Merci aan De Eenhoorn.
Happy klein Elske :)

Ook dikke merci aan Lizzy (die ik via Instagram ken) voor haar fijne post :

@onslowlizzy


En dank u wel aan Caries en Sieriel om mijn roodborstje te laten leven :)





Een diepe bezieling is de beste brandstof voor je dromen.
-Robin Sharma-

Weer veel fijns om dankbaar voor te zijn, dat wordt een mooie week!
Geniet er van, liefs
Els

10 opmerkingen:

  1. Die boeken zou ik al kopen voor de kaften alleen, zo'n schoon illustraties !
    Roodborstjes zijn samen met pimpelmezen mijn lievelingszangvogeltjes.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brave poezen ! Roodborstjes zijn veel te schoon om als poezen-aperitiefhapke te dienen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opgevoede en brave poesen ,en schrijf maar lekker van je af ....liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die boeken zien er zooo mooi uit....
    En 't roodborstje ook; er wordt hier wel uit de speciale pindakaaspot gesnoept maar ik heb nog geen vogeltje gezien :-( ! Wie weet als het flink gaat vriezen....
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post voor jou...maar ook hier thuis leuke post! Dankjewel...:-)
    Lief van Caries en Seriel! Roodborstjes zijn mijn favorietjes... mijn moeder zong altijd het liedje van "Roodborstje tikt tegen het raam...tiktiktik"...
    Supertoffe boeken zien dat er uit... en de posters waren die ook zo leuk?
    Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Watt een heerlijk blogje zo fijn dat er zoveel is om dankbaar voor te zijn.
    Schrijf maar lekker door

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer genoten van je blogpost! een hart onder mijn riem!
    nog een dankbare week toegewenst!
    grtjs
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Caries en Sieriel zijn lief! :-) Veel leesgenot met je hele mooie boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn hè al die lieve bloggers, ik geniet altijd van alle moois wat ik lees en zie en uiteraard ook het jouwe klein Elske ;-) Geniet maar lekker van alle dingen die fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!