zondag 21 december 2014

De warmste zondag

MFL#14

Vandaag, in alle vroegte, brachten we een bezoekje aan de Schorre te Boom. Waar Linde, Vincent, Sam en massa's andere mensen weer het beste van zichzelf gaven. Al die acties en verhalen: hartverwarmend! En ook wel om te huilen soms...





Daarna was het kind in mij reuze gelukkig:


Jaja, ik mocht op de molen! Op een kei hoog paard ;) Spannend en super fijn! En kei volwassen :))

Als afsluiter kwam de chocoholic in mij aan zijn trekken:


Zalige zondag noemen ze dat!

Seffens nog een frisse wandeling en ik ben klaar om de komende, heavy weken te trotseren. Want hoewel ze gezellig en warm zijn, zijn ze ook druk en vermoeiend... Genoeg bos inplannen is de boodschap :)

Wat een tijd houd je over voor jezelf als je niet
bezig bent met wat anderen zeggen, doen of denken.
-Marcus Aurelius-

Maak er iets moois van deze week, liefs Els

9 opmerkingen:

  1. Aaaah fijn zijt ge naar De Schorre geweest ! Lijkt me een plezant sfeerke daar !!
    En dan dat chocolade cakeske (of is het ne brownie ?)... Ik heb goesting het avondeten over te slaan en direct over te gaan tot het dessert ;-) !
    En, plaatje aangevraagd ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat zoiets als Het Glazen Huis in Nederland?
    Succes de komende weken! Komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste spreuk vind ik fantastisch,die houd ik erin deze week ga hem overschrijven en overal neerhangen .
    Geef ik er jouw ook nog een : ik heb geen tijd me te haasten
    Liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mjammie... Ik ben ook zo'n chocoholic... Jullie hebben zo te lezen een perfecte dag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We hadden ook een zalige zondag. Haha, leuke term, die houden we erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hier ook nog eentje die zalige zondag een geweldige term vind. Heerlijk toch dat ritje op de caroussel! Effe het kind in jou laten spelen, alhoewel jij daar wel heel goed in bent ;). Oh ik moet nodig bij lezen dat is er maar niet van gekomen en met de vakantie in aantocht waarin manlief en ik denkelijk heel lui zullen zijn zal er ook niet veel van komen. Heb een fijn kerstfeest en een te gek 2015! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga er dit jaar niet geraken dus ben blij dat je er een blogje over doet. Volg het wel zoveel mogelijk op de radio en krijg ook regelmatig een brok in mijn keel bij het horen van de verhalen en het voelen dat er nog zoveel warme mensen zijn ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!