dinsdag 7 juni 2016

Dankbare dinsdag

Dankbaar voor niets...

Goedemorgen, vandaag ben ik dankbaar voor niets. Of voor alles, het is maar hoe je het bekijkt. Er is niets speciaals om dankbaar voor te zijn. Maar het gewone, alledaagse is eigenlijk al reden genoeg om dankbaar te zijn hé.
'Hoera, het is vandaag.'

Dus vandaag ben ik dankbaar voor alles en voor niets. Misschien is dat wel het mooiste van alles.


Het donkerste uur is het uur voordat de zon opkomt.
-Paulo Coelho-

Maak er nog een mooie dankbare dinsdag van,
liefs Els

12 opmerkingen:

  1. Dat is reden genoeg om dankbaar te zijn ,en die mooie zin van Paulo stond vandaag op onze scheurkalender een mooie vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker het mooiste van alles! Dankbaar zijn om niets...XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dankbaarheid! Mijn geluksplant jongt ook maar aan, moet ze nodig uit de lucht halen en en met de voeten in de grond zetten. Fijne avond nog, hopelijk geen noodweer bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is dat. Daar ben ik toch wel elke dag dankbaar om moet ik zeggen. Gewoon het hier en nu waarover we eigenlijk niet te klagen hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amen! En wat een leuke rok
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als we er over nadenken is niets iets waar we dankbaar voor kunnen zijn. Ik zag het ook die leuke rok!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!