dinsdag 21 juni 2016

dE LeeSclub

Merci Karel

Op Dankbare Dinsdag ben ik mijn Karel dankbaar! Omdat Dingen Die Fijn Zijn Leest alweer een half jaar samen aan het lezen is werd het tijd voor een eigen logo. En Karel heeft er eentje voor ons gemaakt, een mooi!


Cool hé!? En dit is een logo voor ons allemaal, wie zin heeft mag het op zijn blog gebruiken. Om aan te geven dat je deelneemt aan dE LeeSclub of je mag het bij je recensies plaatsen of... Zolang het (via een linkje) maar doorverwijst naar onze leesclub hier is het goed. Veel plezier er mee en natuurlijk ook nog veel leesplezier met Totaal door het dolle heen!

Nu zijn we een 'echte' club hé!? Voelen jullie het, ik heel hard! Woehoe!



“The sunset you see is always better than the one you don’t. More stars are always better than less.”
 -Karen Joy Fowler-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
liefs Els

14 opmerkingen:

  1. Wat super leuk ga het straks ff proberen te plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heeft Karel dat weer mooi gemaakt! een dikke Woehoe voor dE LeeSclub!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi logo, ziet er professioneel uit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WHOOPWHOOP dies gaaaaaf!!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel knap logo. Tof van Karel dat hij dit voor jou maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Heeft Karel de andere logo's dus ook gemaakt? Wat knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig logo!!
    Ik weet niet hoe ik dit logo met het label met de berichten 'dingen die fijn zijn leest' op mijn blog krijg.
    Vrijdag kan ik beginnen in het boek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je het gewoon kan 'nemen'. Ik ben ook niet echt een kenner ;)

      Verwijderen
  8. Superrr gedaan Karel!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Karel van jou heeft weer een prachtig logo gemaakt voor jullie leesclub! Eindelijk zelf ook weer eens aan de lees-in-een-boek, heerlijk om je daarin even te verliezen. Het lezen van de Flow en blogs neemt soms zoveel tijd in beslag dat een boek erbij in schiet. Dat is zonde.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Keitof Logo! Bijna vakantie en dan duik ik ook weer in de boeken... ik zal me moeten reppen om bij te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!