dinsdag 27 september 2016

Dankbaar

Tor

Vandaag, op deze mooie Dankbare Dinsdag, ben ik mijn Karel dankbaar!


Hij zorgde dat een foto van mijn allerfavorietste plekje op aarde een poster werd die onze woonkamer opfleurt! Nu kan ik elk moment van de dag mijn portie zen gaan opsnuiven!
Het gaat om een foto van de Tor in Glastonbury, mijn jaarlijkse pelgrimage.
#voedselvoordeziel

Nog een fijne Dankbare Dinsdag lieverds!
Waar ben jij vandaag dankbaar voor?

Leef vanuit je verbeelding,
niet vanuit je geschiedenis.
-Stephen Covey-

Liefs Els

11 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik ben vandaag dankbaar voor de energie die ik heb om zoveel mooie en leuke dingen te doen... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag ben ik super dankbaar voor het gezellige kippenkransje kijk maar op mijn blog XX
    Mooooooie foto Karel
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    Er zijn van die dagen dat ik niet weet waar ik dankbaar voor ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en fijn en wat lief van Karel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om je lievelingsplek aan de muur te hebben. Fijn mijmeren als je ernaar kijkt. Tof van Karel. Gisteren stonden mijn zintuigen wagenwijd open. Ik genoot van alles wat de natuur te bieden heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik kreeg deze week ons fotoboek van Engeland, ook zo lekker kunnen nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!