dinsdag 13 december 2016

Nello en Patrasche

Dank u Batist Vermeulen

Dikke dank je wel aan Batist voor zijn geweldig mooi ontroerend beeld van Nello en Patrasche! 
Op mijn Instagram kon je al eens een sneak peek zien maar nu kan iedereen 'voor echt' gaan kijken. Doen! Het is aan de kathedraal te Antwerpen, op de Handschoenmarkt. En passant kan je nog een rondje draaien in het reuzenrad;)
Ik ga alvast geregeld een extra toerke doen, voor mijn werk, om te genieten van dit geweldig moois!


Deze foto is nog van voor de inhuldiging. Ondertussen ziet het handje al bijna zwart van allerlei kinderen die dat handje als klim-opstap gebruiken... Van mij mag iedereen er aan komen, dat is trouwens de bedoeling, maar een beetje respect zou wel gepast zijn...

Mooi, mooi, mooi! Merci Batist en Stad Antwerpen!


De dag is oneindig lang voor hen die hem
weten te waarderen en te benutten.
-Goethe-

Nog een fijne dankbare dinsdag,
liefs Els

11 opmerkingen:

  1. Waaaaw wat een prachtig beeld. Bedankt om te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig ontroerend beeld...XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, da's mooi! Als ik nog eens in Antwerpen ben, ga ik zeker kijken. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, ontroerend mooi
    idd wel met respect svp
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi beeld!
    Ik ken Nello en Patrasche door het Suske en Wiske verhaal: Het dreigende dinges. Ik was vroeger een fan van Suske en Wiske, maar ik vind de verhalen nu te eigentijds worden.
    Mocht ik ooit in Antwerpen zijn, dan ga ik het kijken. Ook het beeld van Brabo en Antigoon (ook bekend uit een Suske en Wiske boek)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou er zo bij willen kruipen. Schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!