dinsdag 1 augustus 2017

Dank u en hoera!

Vakantie, oef ;)

Ondanks de voorbije doktersafspraken ben ik nog niet echt dichter bij genezing, gewoon wat extra afspraken er bij. En in de vakantieperiode duurt dat allemaal zo lang... Voor half september weet ik nog niets, pff...

MAAR, ondertussen heb ik wel al vakantie en Karel bijna. Dus maken we er het beste van op onze manier, op een manier dat het kan voor mijn lichaam van momenteel. En ik heb een geweldige man en veel goesting dus dat komt wel goed (klinkt een beetje anders dan ik het bedoel, ik bedoel dat dus niet op een vuile manier hé ;)).

Dus op deze Dankbare Dinsdag zeg ik merci dat ik mijn maand vakantie heb gehaald, dat er liefde is, dat ik geweldige post kreeg van Ageeth, dat er veel moois in het verschiet ligt, dat ik nog altijd veel energie krijg van de natuur,...
Er is zo veel moois, als je het maar wilt zien hé!


Ik ben Dankbaar punt.

''Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.''
-Lao-Tse-

Liefs Els

Maak er een mooie week van lieverds,

10 opmerkingen:

  1. ga maar lekker uitrusten hoor rustig aan liefs oma marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van het stilstaande water, neem je rust...
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat Karel ook bijna vakantie heeft en wat ben je een topper dat je zo dankbaar kan zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie gewenst! En wat een geweldige foto :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wat je onderaan zet:"Ik ben dankbaar punt". Dat ben ik ook!

    Zoveel moois om van te genieten, doen!

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn, dat mijn post in goede aarde is gevallen. Wie goed doet, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dan nu een heeeeeeele fijne vakantie gewenst. Geniet met volle teugen Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet ervan Els! Dikke zoen, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie quote! Een beetje te laat misschien maar geniet nog verder van een fijne zomermaand!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!