donderdag 24 augustus 2017

Gaar

Ik ben gaar, het brood ook

Ik voel me gaar, te gaar om na te denken, te schrijven...
Beetje te veel dokters :)
Vanochtend nog een doktersbezoek gehad, homeopate deze keer. Naast alle 'echte dokters' ga ik nu ook naar haar. Fijne afwisseling: een dokter die luistert, begrijpt wat ptss met een mens doet, die wil helpen zonder 'kanonnen' te gebruiken. Gewoon langzaam aan, met zachte hand. Een dokter die Els wil helpen. Goede beslissing van mijzelf om bij haar te gaan.
Het alternatieve bracht mij al vaak verder dan het reguliere. Ik geloof.
Noem het een opwijking.

Ik kwam thuis en bakte een courgettebrood. Dat is ondertussen gaar en ik dus ook. Vandaar mijn beslissing om NU te gaan rusten.




''Gehechtheid aan dingen valt vanzelf weg als je niet meer probeert jezelf te
vinden in dingen.''
-Eckhart Tolle-


Fijne dag nog lieverds,
Els

2 opmerkingen:

  1. Mooi, hoe zo'n homeopate je dan meteen helpt. Nog geen pilletje geslikt, geen drankje gedronken; 'alleen' maar een paar luisterende oren en jou jezelf laten zijn. Komt vast goed Els!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!