dinsdag 2 januari 2018

Dank u wel 2017!

#Dankbare Dinsdag

Ik ben dankbaar voor de lessen die 2017 me bracht en ik ben klaar voor de lessen van 2018!
Ik ben ook dankbaar dat de drukste dagen er weer op zitten, hoe mooi ze ook kunnen zijn.

Mijn woord van 2017 is groei. En met dat woord en die intentie stap ik dit nieuwe jaar ook weer in. Benieuwd wat 2018 me qua woord zal brengen.
Welk woord past bij jouw 2017?
En heb je wilde plannen voor 2018?


Maak er in ieder geval iets moois van, op jouw manier!

''Innerlijke vrede is pas mogelijk wanneer we de illusie van controle loslaten.''
-Jack Kornfield-

Liefs Els


4 opmerkingen:

  1. Ah! Groei. Een mooi woord dat wat mij betreft van toepassing mag zijn op elk jaar in mijn leven. Dus ook voor mij van toepassing! Voor 2017 zou een ander woord voor mij ook zijn; verandering. Geen grote veranderingen, maar wel een continue stroom aan kleine veranderingen, waardoor ik wel eens het idee had dat ik nergens op kon bouwen, niet verder kwam; alles leek drijfzand. Maar ook daar heb ik van geleerd! En eigenlijk past dat heel goed bij jouw quote, besef ik ineens :-)
    Een heel mooi nieuw jaar lieve Els!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS; Manlief en ik hebben net zo’n lange schaduwfoto op een zandpad als jullie, leuk he?

      Verwijderen
  2. Mijn woord voor 2017 is ommekeer. Het was een jaar gekenmerkt door vele moeilijke momenten met op het einde een ommekeer, klaar voor 2018. Mooi citaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!