dinsdag 24 april 2018

Zoutelande

#Ohmooiedagen

Zoutelande, al weken ben ik dol op dit liedje. Ik heb het al grijs gedraaid en de buren zijn het al beu ;) Maar ik nog lang niet, zeker niet na zondag...
#zaligezondag.
Want, we gingen naar Zoutelande!
Wat een mooie dag!
Warm maar niet te warm, zonnig maar niet te, druk maar niet te druk.
Er was een dekentje, blote voeten, de krant, schelpen, aspergesoep en Zoutelande-ijs (aanrader).
Het was er mooi, het was er even uit zijn, het was een mini vakantietje,...
#voedselvoordeziel

Wolkenclub weer!

2 meisjes op het strand :)


#dankbaredinsdag!

''Een schildpad weet meer van de weg te vertellen dan de haas.''
-Kahlil Gibran-

Fijne week gewenst,
Els



9 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een fijn liedje. Echte opladers zijn de minivakanties. Heerlijk! Moeten we vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Smaken verschillen, want ik kan Bløf niet aanhoren ;-) Ook dit liedje niet.
    Fijne mini vakantie hebben jullie gehad! Ik had het zondag in de achtertuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben anders wel fan. Ook vooral wel van Geike... en van haar tijd bij Hooverphonic. Misschien ben ik wel alleen fan van Hooverphonic. (proest). Neenee, Zoutelande vind ik toch ook wel leuk. Als de populariteit een beetje voorbij is, wil ik er ook wel eens naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoorde,dat de horeca in Zoutelande goede zaken doet door dit liedje. Mensen gaan daar genieten, net als jij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind mini vakantie ook het lekkerste en zoutelande is heerlijk regelmatig daar een huisje gehuurd met veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeeland is mooi en Zoutelande zeker!! Fijn dat je een mooie dag had.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en inderdaad een mooi liedje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!