Allerheiligen, Allerzielen en herinneringen
Mooie herinneringen heb ik aan te vroeg gegane zielen zoals mijn moemoe, de Jakke en mijn pit.Soms is aan hen denken heel triest maar soms ook mooi. Mooie herinneringen die ik blijf koesteren. En het allermooiste is het als ze in mijn dromen nog eens langs komen.
Het zijn de dagen om aan hen te denken en hen te bezoeken op het kerkhof. Maar wij gingen vorige week al, toen het nog lekker rustig was.
Deze week was voor ons een wandel/bos-week. We zijn wel 2 keer geweest, genieten!
Hof ter Saksen:
![]() |
| Zien jullie ook de oortjes en het oog? |
![]() |
| De oudste beuk van het park is niet meer, triest! |
Het Nachtegalenpark:
![]() |
| Waar er vissen aan de bomen groeien ;) Geluksvissen |
![]() |
| Waar er meisjes met sexy schoen lopen ;) |
![]() |
| Waar ook echte bambi's rondlopen! |
![]() |
| Waar de zon mooi scheen en de wolken snel voorbij vlogen. |
![]() |
| Waar ik zo maar versierd werd ;) |
Koester jullie mooie herinneringen.
Afscheid nemen bestaat niet
Ik ga wel weg maar verlaat je niet
Lief, je moet me geloven
Al doet het pijn...
Ik wil dat je me los laat
En dat je morgen weer verder gaat
Maar als je eenzaam of bang bent
Zal ik er zijn..
Kom als de wind die je voelt en de regen
Volg wat je doet als het licht van de maan
Zoek me in alles dan kom je me tegen
Fluister mijn naam,
en ik kom eraan
Zie, wat onzichtbaar is
Wat je gelooft is waar
Open je ogen maar
En, dan zal ik bij je zijn
Alles wat jij moet doen
Is mij op m'n woord geloven
Afscheid nemen bestaat niet
Kom als de wind die je voelt en de regen
Volg wat je doet als het licht van de maan
Zoek me in alles dan kom je me tegen
Fluister mijn naam
En ik kom eraan
Kijk in de lucht
Kijk naar de zee
Waar je ook zult lopen ja, ik loop met je mee
Iedere stap en ieder moment
Waar je dan ook bent!
Wat je ook doet
Waar je ook gaat
Wanneer je me nodig hebt
Fluister gewoon mijn naam
En ik kom eraan
Afscheid nemen bestaat niet.
-Marco Borsato-
Maak er nog een warme, liefdevolle zondag van!
Liefs Els
Ps: er is ondertussen al wat verkocht in De winkel van Els, olé! Maar nog niet alles is op dus laat jullie gaan ;)













