Eerste keren
Voor mijn 40ste verjaardag besloot ik allerlei dingen voor de eerste keer te proberen. Waaronder ook Stadsverlichting. Zondag was het mijn eerste keer, het was trouwens ook mijn eerste echte meditatie (echt als in: in groep en een uur).En het was geweldig! Het was ook heel snel voorbij en smaakt naar meer.
De prachtige locatie had er ongetwijfeld mee te maken. En de vriendelijkheid van Kim. Ik ga zeker nog eens terug, ook voor een echte les, tegen betaling. Want dit was gratis; mooi initiatief hé! Ik hoop dat de mensen in Antwerpen onze goede vibes hebben gevoeld...
En gisteren las ik De sterrengever uit, één van de mooiste boeken van 2019! Het leven kan mooi zijn. #dankbare dinsdag!
''Je hebt genoeg. Je doet genoeg. Je bent genoeg. Ontspan.''
-Zen-
Fijne dankbare dinsdag,
Els
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!
