Posts tonen met het label dropin meditation. Alle posts tonen
Posts tonen met het label dropin meditation. Alle posts tonen

dinsdag 17 december 2019

Sound bath

Mediteren als geschenk

Zondag gaf ik mijzelf een mooi geschenk: een sound meditation. 
Nadat ik voor Stadsverlichting al eens bij Kim was ging ik nu voor de eerste keer terug, voor een 'echte' les. 45 minuten even weg zijn van de wereld, wat doet dat deugd! De sound bestond uit klanken die Kim uit haar klankschalen liet komen. Ik had nog nooit zoiets gehoord, het geluid kwam echt van overal, het omarmde me. Ik sta al te popelen om nog eens terug te gaan. Voor wie nog twijfelt of meditatie wel iets voor haar is, probeer het eens. Als eindejaarsgeschenkje aan jezelf.
Is het niet je ding, jammer dan. Maar als het wel je ding is... Feest!


#dankbaredinsdag !

Enne, het word van het jaar is winkelhier. Jammer genoeg niet opwijking ;) Maar winkelhier is tof, met mijn werk hebben we meegewerkt aan de lanceringsactie van Unizo dus ik voel me verbonden :)

Nog een leestip: Anders dan wij. Een jeugdboek over Virginia Woolf en de Bloomsbury groep!


''Geluk is als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet met elkaar in harmonie zijn.''
-Mahatma Gandhi-

Fijne dag,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

dinsdag 12 november 2019

Stadsverlichting

Eerste keren

Voor mijn 40ste verjaardag besloot ik allerlei dingen voor de eerste keer te proberen. Waaronder ook Stadsverlichting. Zondag was het mijn eerste keer, het was trouwens ook mijn eerste echte meditatie (echt als in: in groep en een uur).
En het was geweldig! Het was ook heel snel voorbij en smaakt naar meer.
De prachtige locatie had er ongetwijfeld mee te maken. En de vriendelijkheid van Kim. Ik ga zeker nog eens terug, ook voor een echte les, tegen betaling. Want dit was gratis; mooi initiatief hé! Ik hoop dat de mensen in Antwerpen onze goede vibes hebben gevoeld...






En gisteren las ik De sterrengever uit, één van de mooiste boeken van 2019! Het leven kan mooi zijn. #dankbare dinsdag!

''Je hebt genoeg. Je doet genoeg. Je bent genoeg. Ontspan.''
-Zen-

Fijne dankbare dinsdag,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!