dinsdag 25 juli 2017

Dankbaar voor bijna...

...bijna vakantie!

Woehoe, nog een week werken en dan heb ik een maand vakantie! En daar ben ik op deze Dankbare Dinsdag echt wel dankbaar voor.
Karel heeft in augustus ook 2 weken vakantie en we hebben al meer uitstapjes dan dagen op ons verlanglijstje staan ;)
Komende maand staan er ook veel doktersvisites op de planning. Sommige gewoon jaarlijkse controle, anderen speciaal voor mijn voet- en spierpijnen.
Als ik even een paar dagen niet op mijn blog verschijn, gene paniek! Ik lig dan op een dokterstafel of onder één of andere boom te dromen :)

Randall Casaer te Watou.

Moest je niet weten wat doen komende maand: ga dan zeker eens naar het Kunstenfestival te Watou! Zoals elk jaar een aanrader. Enne, zeg maar een beetje: "Dank u Karel en Els", want wij zijn één van de crowdfunders dit jaar. Best wel trots op.
Merci Watou; again!

''Veel te veel mensen zijn op zoek naar de juiste persoon, in plaats van te proberen zelf de juiste persoon te zijn.''
-Gloria Steinem -

Nog een fijne Dankbare Dinsdag lieverds,
Els

8 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie een superfijne, deugddoende vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel rust, luieren en plezier de komende weken. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk vooruitzicht! Dank voor het steunen van Watou en daarmee blij maken van menig bezoeker. Dat deze week maar snel voorbij mag gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehoe een maand wat een luxe Els geniet ervan samen met Karel van de leuke fietsers op IG
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet alvast van je verlof. Ik heb volgende week m'n laatste week en dan 2 weekjes vrij (rondtoeren in Italië!).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn voor jullie! Ik heb ook bijna vakantie. Geniet er maar lekker van! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog maar een paar daagjes en dan.... genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!