dinsdag 25 september 2018

De bib

#Booksaremyfood*

*deze buttons zijn nog steeds te koop!

Op deze grijze frisse dinsdagochtend, oftewel Dankbare Dinsdag, een dikke merci aan alle bibliotheken! Wij zijn lid van 3 bibs en zouden dat niet kunnen missen. Gratis shoppen noem ik het wel eens, een mandje vol lekkers mee naar huis nemen. Ik geniet er telkens enorm van.
Van het vinden wat ik zoek maar misschien nog meer van iets vinden wat ik niet zocht; verrassingen die nieuwe favorieten worden, of mijn leven (positief) op zijn kop zetten.

Gekocht op Lillo-boekenmarkt.

Zijn jullie ook bib-fans?
De laatste boeken die ik las waren pleisters op mijn wonde:
-Overprikkeld*
-Asem*
-Van dit boek ga je beter slapen*
-De jongen die met de dieren schaatste
*in mijn bezit, niet uit de bib

Boeken zijn echt wel mijn voedsel, ik kan geen dag zonder.
Straks ga ik er nog één kopen :)


''Zekerheid is kunnen leven met onzekerheid.''
-Frits Winter in 'De angst de baas'-

Fijne (lees)dag!
Els

5 opmerkingen:

  1. Ik kan ook geen dag zonder. Echt niet. Maar ik kan heel goed zonder Elizabeth Gilbert, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook nog eens heerlijk om te werken in de bibliotheek.
    Leestip: Charlie en ik van Mark Lowery.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niets zo fijn als een heerlijk boek! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bibliotheek is uit het dorp verdwenen. Ik mis hem nog steeds en moet nu 5 km verder voor een goed/mooi boek.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!