Posts tonen met het label buttons. Alle posts tonen
Posts tonen met het label buttons. Alle posts tonen

donderdag 9 juli 2020

Buttons

Kopen, moe, jeuk

Ik geloof in de kracht van woorden, symbolen, beelden. Als boodschap naar anderen, als reminder voor jezelf, als visualisatie van een droom. Dat wil zeggen dat ik tattoos op mij laat zetten en buttons maak die ik op mijn borst speld.
Die buttons verkoop ik ook, hier in De winkel van Els. Voor 1 euro kan jij ook een boodschap aan de wereld verkondigen. Op een leuke, eenvoudige manier.

De ideeën ontstaan in mijn hoofd, Karel werkt ze uit en ik maak de buttons daarna zelf. Made in Belgium dus. Het apparaat en de benodigdheden kocht ik ook in België. Vind ik wel belangrijk. En ik hergebruik verpakkingsmateriaal. Omdat alle beetjes helpen.

Soms draag ik een button omdat ik mij zus of zo voel, soms wil ik me verbonden voelen met iets of iemand, soms zegt mijn keuze veel over hoe het met me gaat die dag en soms is het gewoon een schop onder mijn eigen kont. Of een opwijking ;)






Vandaag kon ik wel wat vrolijke pep gebruiken en dus koos ik Team urban jungle.
Ik moet niet werken vandaag. Had vanochtend een afspraak bij de kapper en bij de brillenwinkel. (Aangezien mijn zonnebril de val met mijn koersfiets ook niet helemaal heeft overleefd.)

Ik neem vandaag trouwens mijn laatste antbioticapil. Het is nog niet over maar het ziet er wel al beter uit, het jeukt soms en de pijn is minder. Dat zal dus ooit wel goed komen, denk ik. Maar zondag zwemmen zit er wederom nog niet in :(((

Die twee afspraken hebben me geheel gemold. Ik ben zo moe. Pfff. Ik was al geen held in drukte en van die dingen maar nu we het maanden zo rustig hebben gehad (buiten het gaan werken) kan ik echt niets meer af. Herkenbaar? (De pillen zullen er ook wel geen goed aan doen.)

Ik lees momenteel Het geheim en dat is een ideaal boek om te bekomen.


''Schaam je niet voor jezelf. Stop met de meest perfecte persoon in de samenleving te willen zijn.''
-Carl Jung-


Lees ze,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   



dinsdag 1 oktober 2019

Eten met Nijntje

Wat een moois

Zoals jullie al op mijn Instagram konden zien ben ik fan van het kookboek van Nijntje. Zo fan dat ik vorige week al drie dingen uit dat boek heb gemaakt, voor mij echt wel een record. Ik lees graag kookboeken omdat ze me inspireren en ik dan ideetjes op doe voor ooit. Maar dat ooit kwam nu dus heel snel ;) Ik maakte de perencrumble, de linzenpilav en de wortelpap.En het was allemaal lekker (en eenvoudig). Aanrader.

Ik las ook Laat je zien! Een boek over de leugens die we onszelf wijsmaken. En een boek dat je een aanmoedigende schop onder je kont geeft. Ook weer een aanrader :) Boeken zijn niet alleen mijn food (buttons van 'Books are my food' zijn nog te koop, 1 euro) maar ook mijn adem. Zonder kan ik echt niet. En ze maken van mij een beter mens.
#Dankbaar op deze regenachtige #DankbareDinsdag!

Donderdag is Karel jarig dus dan ga je mij hier niet zien, alvast een fijne week en weekend! Hou je droog.



''Zelfacceptatie is stoppen met energie verspillen aan vechten tegen jezelf.''
-Olaf Hoenson Wilson-

Nog een fijne dinsdag,
lees ze,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

dinsdag 11 juni 2019

De Zonnegloed

Blije beestjes

Zondag gingen we eindelijk naar De Zonnegloed. Dat is een sanctuary waar (verwaarloosde) wilde dieren die niet terug de natuur in kunnen een thuis krijgen voor de rest van hun leven. Dat wist ik. Mijn verwachtingen waren daarom niet zo hoog qua park. Ik dacht eerder aan nood-opvang, zoiets. Maar De Zonnegloed is een prachtig, modern, dier- en bezoekersvriendelijk park.

Het is een groene oase die geurt naar dieren en vlierbloesem, de zon scheen stralend en de dieren straalden mee. Dat klinkt melig maar het was wel zo. De beestjes lagen te soezen tussen de boterbloemen, vlogen rond in gigantisch grote rennen en speelden als kleine kinderen in het water. Ik zag echt nog nooit zo veel happy dieren bij elkaar.

En dat maakte mij happy. Hoewel ik ook wat heb moeten huilen... De redenen waarom elk dier daar terecht gekomen is hangen namelijk, naast veel info over het dier, ook aan hun verblijf; hartverscheurend. Een beer die in een hotel moet dansen ter vermaak van de toeristen, en dat op een plaat waar elektriciteit op staat!?


En nu dolt die met een vriendje in het water. Hartverwarmend hé!
Dus komende vakantie weet u waarheen.
Steun deze lieverds en heb zelf een fijn dagje uit. Win-win.

Mij steunen mag ook nog altijd ;) Er zijn nog bundels en de buttons van reeks 1-2 en 3 zijn nog verkrijgbaar. Per reeks maar ook los, per stuk. Mail me maar. 

Momenteel ben ik bezig in Handboek voor mindere dagen, ook een aanrader!

#dankbaredinsdag
Dankbaar voor al dit moois. En jij?


''Als morgen de wereld vergaat dan zou ik vandaag nog een boom planten''.
-Maarten Luther-

Fijne dag nog,
Els

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 


donderdag 7 maart 2019

Vrouwendag

8 maart

Morgen is het Vrouwendag! Een dag om te staken; staken in je betaalde job en/of je huishoudelijke taken. Een dag om even te overdenken hoe ver we al gekomen zijn en te beseffen dat we nog een lange weg te gaan hebben.
Voor meer informatie over morgen kijk even hier.

Dat we er nog niet zijn, dat kan je elke dag merken.
Toch zijn er lichtpuntjes, want 'who run the world'?
-Alexandria
-Oprah
-Greta
-Anuna
-Lady Gaga
-...

En dat zijn nog maar een paar meisjes die super goed bezig zijn. De lijst is eindeloos.
Laten we dus lief zijn voor elkaar, wij meisjes onder elkaar.
Lief voor elkaar, lief voor onszelf.
Elke dag en morgen een beetje extra!
Want jij bent het waard, want wij zijn het waard!
#girlpower

Girls can do anything button nog steeds te koop! (De rest ook.)


Het leven is aan de doeners.
Wacht niet tot je iets durft.
Wat durf jij niet, maar ga je vandaag wel doen?
Hup, maak een keuze en go for it.
-Eva Daeleman-

Maak er nog een fijne opwijkende donderdag van!
Els

dinsdag 25 september 2018

De bib

#Booksaremyfood*

*deze buttons zijn nog steeds te koop!

Op deze grijze frisse dinsdagochtend, oftewel Dankbare Dinsdag, een dikke merci aan alle bibliotheken! Wij zijn lid van 3 bibs en zouden dat niet kunnen missen. Gratis shoppen noem ik het wel eens, een mandje vol lekkers mee naar huis nemen. Ik geniet er telkens enorm van.
Van het vinden wat ik zoek maar misschien nog meer van iets vinden wat ik niet zocht; verrassingen die nieuwe favorieten worden, of mijn leven (positief) op zijn kop zetten.

Gekocht op Lillo-boekenmarkt.

Zijn jullie ook bib-fans?
De laatste boeken die ik las waren pleisters op mijn wonde:
-Overprikkeld*
-Asem*
-Van dit boek ga je beter slapen*
-De jongen die met de dieren schaatste
*in mijn bezit, niet uit de bib

Boeken zijn echt wel mijn voedsel, ik kan geen dag zonder.
Straks ga ik er nog één kopen :)


''Zekerheid is kunnen leven met onzekerheid.''
-Frits Winter in 'De angst de baas'-

Fijne (lees)dag!
Els

donderdag 12 juli 2018

Feministische literatuur

Lezen is leren

Goedemorgen, momenteel ben ik bezig in een geweldig boek. En ge kent mij en mijn opwijkingen, dan moét ik dat delen ;)

De button kan je hier nog kopen!

De moeder aller vragen, daar gaat het om. Vrouwen & macht las ik voor De moeder aller vragen. Het is even geweldig én Rebecca heeft het er ook over in haar boek. Van deze boeken word ik boos en triest en bang en teleurgesteld. Maar ook blij en vrolijk en hoopvol en vol goesting.
Goesting om mee de feministische boodschap te verspreiden, om niet ook te zwijgen. Niet-zwijgen hoeft niet te bestaan uit praten of roepen, het kan ook gewoon schrijven en delen zijn. En dat probeer ik hier.



Wat mij heel veel pijn deed om te lezen was dat 'wij meisjes' vaak niet durven reageren op ongepast gedrag omdat we niet onbeleefd willen zijn. Zo herkenbaar.
Ik wou ook niet lastig zijn, niet onbeleefd.
Schaamte doet ook veel. Schaamte zet ook aan tot zwijgen. Terwijl we moeten praten, delen. Daders moeten zich schamen, slachtoffers niet.

Wij vrouwen moeten elkaar helpen. Onze mannen moeten ons helpen. De wereld moet én kan veranderen. Er is nog zo veel werk aan de winkel maar er broeit iets, er groeit iets. Daar kan zelfs de grootste vrouwenhater niet meer om heen.
De wereld is in verandering en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Ik wil mijn en jullie feministische goesting aanwakkeren, ik wil bijleren, me informeren. Sociale media én boeken lezen kunnen daarbij helpen.
Vandaar mijn oproep aan Nederlandstalige uitgeverijen:
Tijdens het lezen van de boeken op de foto maar ook in de (feministische) sociale media kom ik vaker dezelfde (pioniers)namen tegen: Audre Lorde, bell hooks, Adrienne Rich,...
Allemaal Madammen die werken hebben geschreven die ik dolgraag wil lezen maar die (nog) niet in het Nederlands vertaald zijn. Kunnen jullie daar werk van maken? Volgens mij gaan ze als zoete broodjes over de toonbank vliegen!


Hebben jullie nog lees-tips? Liefst in het Nederlands. Engels kan ik wel lezen maar dat gaat een stukje trager en ik wil zo snel mogelijk hele bergen inspiratie verslinden ;)


It's no use going back to yesterday, because I was a different person then.
-Lewis Caroll, Alice in Wonderland-

Lees ze,
Els


dinsdag 5 juni 2018

Nieuwe buttons

Woehoe: ze zijn er!

Dank u Karel voor de geweldige samenwerking! Zo trots op onze nieuwe lichting!



Zoals steeds 1 euro per button, 10 euro voor het setje van 12. Exclusief verzendkosten.

Als je zelf geen buttondrager bent ken je ongetwijfeld iemand wie je heel gelukkig kan maken, ook ideaal voor snailmail.

#abuttonadaykeepsthedoctoraway



''Het lijkt altijd onmogelijk totdat je het hebt gedaan.''
Nelson Mandela

Bestellen maar,
liefs Els

dinsdag 22 augustus 2017

Dankbare Dinsdag

Dank van mij, dank aan mij

Dank zeggen, dankbaar zijn, die dankbaarheid tonen, geluk delen,...
Het één zet het ander aan tot het groeit en groeit en groeit...

Afgelopen 2 weken waren wij 5 dagen in Engeland, daar hing ik 7 Geluksvissen op. Ik kreeg al één reactie terug. De andere dagen waren wij op pad in België én Nederland (zie Instagram), daar liet ik 6 Geluksplanten achter. Ik kreeg al 4 reacties! Waaronder één van een meisje dat in De Krook (bib te Gent) aan het blokken was voor haar tweede zit. Toen ze er wat door zat nam ze even een pauze buiten en daar zag ze mijn plant! Hij staat nu op haar bureau om haar te steunen. Zo een reactie krijgen geeft me dagenlang een grote glimlach om mijn lippen! Of het meisje in Eindhoven dat me een foto stuurde van haar met mijn plant: zalig!
#dankbaar!

Ook alle mensen die buttons bestellen en dan super toffe foto's sturen van hen met mijn buttons op: ook al zo tof!
#dankbaar

Gisteren weer een echo van mijn borst gehad (jaarlijkse controle wegens een grote cyste) en alles zag er goed uit, olé!
#dankbaar

Vandaag even geen dokter. Vandaag bak ik brood, dweil ik ons huisje en ben dankbaar voor alles wat er wél is.


''Zet je wonden om in wijsheid.''
-Oprah Winfrey-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
liefs Els

donderdag 6 juli 2017

Fantasie

Anne van het Groene huis

Mijn lichaam wil niet meer zo goed mee. Ik krijg weer meer en meer last van mijn enkel en beenspieren, ben ook oververmoeid. Alle extra dagen werken beginnen zijn tol te eisen. Vanaf nu ben ik terug thuis op donderdag maar vervang ik iemand op vrijdag, nog meer overuren. Zal dus blij zijn als we in augustus een maand gesloten zijn en ik wat kan bekomen.
Hulp vragen is mijn ding niet. Toch heb ik wat medische afspraken vastgelegd, aangezien ik al vanaf 1 januari aan het sukkelen ben... We zullen zien wat er uit komt.

Ondertussen ploeter ik verder. En lees ik. Bijvoorbeeld: Anne van het Groene huis. Een kinderboek dat voor het eerst verscheen in 1908 en waar al miljoenen exemplaren van zijn verkocht. Wat een geweldig boek. Vol humor, vaart, fantastische natuur en wijze lessen. Een aanrader! Zou gisteren kunnen geschreven zijn.


Anne is een geweldig kind, met een geweldig grote fantasie. Dat brengt haar vaak in de problemen maar blijkt op termijn ook een goed wapen tegen de mindere momenten in het leven. Dit boek kwam dus als geroepen in mijn leven. (Wat vaak gebeurt met boeken, toeval of voorzienigheid?)

Mij is vaak verweten een te grote fantasie te hebben, met als gevolg dat die fantasie wat op de achtergrond is geraakt. Maar daar komt vanaf nu verandering in. Ik ga mijn fantasie als opwijking koesteren!

Als het allemaal even tegenzit kan dromen zo veel vreugde brengen. Ook stress, dat weet ik. Maar ik ga mijn dromen proberen zien als iets dat zou kunnen en niet iets dat zou moeten. Niet iets om na te streven maar iets om voor te leven.
Mijn dromen en fantasie gebruiken om het leven hier en nu fijner te maken.

Want dat is de valkuil: tegenwoordig worden we lang alle kanten aangemoedigd om 'big' te dromen, onze dromen na te jagen, er aan te werken, er naar te streven. Als je een droom hebt moet je er met aan de slag, anders ben je een lafaard.
Maar is dat wel zo?

De laatste weken staat Walk Unafraid hier op repeat. En ja, ook ik wil niet dat pad bewandelen: 'Expecting me to step the narrow path they've laid'
Maar misschien mag ik nu, voor eventjes alvast, er voor kiezen om mijn pad zelf wat smaller te leggen. En daar met mijn fantasie iets moois van te maken.
Het gaat niet om het pad he, het gaat om wat wij er van maken.
Dat was ik precies even vergeten...

En jij?


''Niets is zo krachtig als zachtmoedigheid, niets zo zacht als ware kracht.''
-Franciscus van Sales-

Nog een fijne, opwijkende donderdag,
liefs Els

Ps: De buttonverkoop begint ferm te lopen. Merci en haast jullie :)

dinsdag 4 juli 2017

Nieuwe buttons!

Woehoe, nieuws in De Winkel van Els

Vandaag ben ik Karel dankbaar! Voor het ontwerpen van 12 nieuwe, unieke, enkel hier te krijgen, super originele, mega coole, gigantisch mooie buttons! Woehoe!!!
Zo tof, samen aan projecten als dit werken. #topteam :)


Snel zijn is de boodschap! Te koop vanaf volgende week maar vooraf bestellen mag nu al...

Zelfde prijs als vorige keer:
12 exclusieve buttons, ontworpen door Karel en mijzelf. Met een metalen achterkant en makkelijk sluitbare pin.
Slechts 1 euro per stuk en 10 euro voor het setje van 12 (exclusief verzendkosten)!

Dream big!
-?-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag!
Liefs Els

donderdag 4 mei 2017

A button a day...

Het waarom van buttons dragen én kopen

Ik verkoop buttons, want ik geloof in de kracht van buttons. Ze kunnen je vleugels geven, ze kunnen verbinding aangaan met anderen, ze kunnen je een stem geven, iemand doen glimlachen...

Ik draag ze soms omdat ik vrolijk ben en anderen vrolijk wil maken, soms omdat ik er iets mee wil zeggen, soms omdat ik mensen wil doen nadenken, soms om een boodschap aan iemand te geven,... Er zijn zo veel redenen om elke dag een button te dragen! Noem het een opwijking :)

Nog niet overtuigd om ze te dragen? Koop ze dan om ze kado te geven (moederdag...).
Dat kado kan dienen om iemand iets te geven dat echt bij hen past zoals dit:

Hier is toch iedereen blij mee?

 Of... je koopt alleen de button en geeft die als hint aan iemand! Wie weet koopt die dan de chocolade voor jou... :) Slim hé!

Enne, het zijn ook toffe snailmailkadookes. Makkelijk en goedkoop te verzenden.

Goesting gekregen?
1 button kost 1 euro en aan verzendkosten is het ook niet veel, laat je gaan zou ik zo zeggen!


''Verwarring is een signaal dat je op het punt staat iets nieuws te leren.''
-Anne Linden-

Nog een fijne opwijkende donderdag!
Liefs Els


donderdag 20 april 2017

Beautiful People

Melanie and me

Wie kent er niet het liedje Beautiful People van Melanie?
Ik denk dat ik 13 was toen ik het voor het eerst hoorde en ik was er direct dol op.
Ik wou ook hippie worden en vooral ook buttons uitdelen. Toen had ik al een kleine Jezus-opwijking in mij :)
En nu, 25 jaar later is het zo ver!

Naast buttons voor de verkoop (Kopen? Mail maar! Er zijn er al veel de deur uit, woehoe!) hebben Karel en ik ook Beautiful People buttons die we gaan uitdelen!


We gaan die uitdelen aan mensen waarvan wij vinden dat ze de wereld mooier maken. Op de één of andere manier.
Daarvoor zijn we nog op zoek naar het adres van:
-Melanie haarzelf
-Michelle Obama
-Brené Brown
-Leonardo DiCaprio (voor zijn mooie innerlijk, niet uiterlijk ;))
iemand enig idee?

We gaan niet alleen bekende mensen in de bloemetjes zetten. Ook nobele onbekenden en mensen die plots ons pad kruisen... Iedereen kan dus verkozen worden. Al wat je moet doen is iets liefs doen voor een ander, de wereld, de dieren,...
Wij houden jullie op de hoogte!

I'll pass out buttons to
The ones who come to show
Beautiful people
Never have to be alone
'Cause there'll always be someone
With the same button on as you
Include him in ev'rything you do
He may be sitting right next to you
He may be beautiful people too
And if you take care of him
Maybe I'll take care of you
And if you take care of him
Maybe I'll take care of you...
people
-Melanie Safka-

Nog een fijne, opwijkende donderdag!
Liefs Els

donderdag 13 april 2017

Straatje zonder einde...

Aan het afwijken...

Ik ben al een tijdje aan het afwijken ipv aan het opwijken :(
De peesontsteking aan mijn voet ging weg maar de pijn ging niet echt over. Ondertussen kreeg ik ook pijn in mijn heup (van het verkrampt lopen?). Naar de podoloog geweest, die dacht dat het wel aan mijn steunzolen kon liggen. Die veranderde hij en toen moest ik 2 weken afwachten. De pijn aan mijn voet was iets beter maar mijn heup werd slechter. Dus na die 2 weken belde ik terug, en nu moet ik bijna 3 weken wachten voor een nieuwe afspraak. Ondertussen heb ik elke dag meer of minder pijn en maak ik mij zorgen. Dat het nu al meer dan 3 maanden is, dat het nooit meer goed gaat komen, dat ik eeuwig pijn ga hebben of...
Hoe meer ik stress, hoe meer ik verkramp, hoe meer kramp, hoe meer stress...
-Zit het in mijn hoofd, is het mijn eigen schuld, had ik al andere stappen moeten ondernemen, zo ja welke...-
Herkenbaar?

Straatje zonder einde dus. Straatje met tranen bezaaid :)
Maar ook dit komt wel weer goed, op mijn goede momenten weet ik dat.
Grappig hoe dit aan al mijn mindere kanten raakt (streng zijn voor mijzelf, schuldgevoel, niet goed kunnen ontvangen,...).
Ik zal maar dankbaar zijn voor de lessen die ik hier uit kan leren zeker?
(En ik weet ook heel goed dat er mensen zijn die veel meer afzien, sterkte! )

Ik leer dus nog even verder, met een bang kloppend hartje en tranen in mijn ogen. Het leven kan lastig zijn maar het blijft mooi, nem!



Bedankt aan de kopers van mijn buttons, jullie zijn extra mooie zonnestraaltjes op donkere dagen!

''Het leven heeft geen afstandsbediening. Je moet opstaan en het zelf doen.''
-Mark A. Cooper-

Nog een fijne lentedag lieverds,
Els


dinsdag 11 april 2017

Happy

Lente en bestellingen

Wat een fijne Dankbare Dinsdag: buiten is het mooi en binnen komen de eerste button bestellingen binnenlopen: #Dingendiefijnzijn :)


Geniet van deze mooie dagen!



Plant een zoen, oogst een glimlach.
-?-

Liefs Els





zondag 9 april 2017

A button a day keeps the doctor away!

Button heaven!

Joepie, het is zo ver! De geweldige samenwerking tussen Karel en mijzelf is vanaf nu te koop, 12 exclusief door ons ontworpen buttons! Nergens anders verkrijgbaar :)



Slechts 1 euro voor een button (exclusief verzendkosten)!
10 euro voor een setje van alle 12.
#dingendiefijnzijn :)

Kwaliteitsvolle buttons met metalen achterkant en makkelijk sluitbare pin.
Om zelf te dragen of als origineel geschenk te geven.

Bestellen maar!
Mail me (adres rechts op blog) of reageer hier onder.

''Falen is onbelangrijk. Je hebt de moed getoond jezelf voor gek te zetten.''
-Charlie Chaplin-

Shop 'till you drop en nog een fijne zondag lieverds,
Els en Karel

woensdag 27 november 2013

De winkel van Els

Welkom in De winkel van Els


Nieuw:  

Yes, eindelijk hebben Karel en ik onze eigen zines!

 

Elke zine bevat 4 wandelingen, in woord (ik) en beeld (Karel). En nog toffer: er is ruimte voor je eigen verhaal!

We hebben al 5 delen van Zomaar een zondag, er volgen er nog. We verkopen ze aan 1 euro per stuk, 5 stuks voor 4 euro. Exclusief verzendkosten. 

Je mailt me (dingendiefijnzijn04@yahoo.com) wat je graag wil kopen en ik mail je de betalingsgegevens.
Je krijgt je bestelling zo spoedig mogelijk in je bus.

 

Na het succes van bundel 1 is er nu een nieuwe bundel! 
Ergens tussen vaalwit en flessengroen.

Een beetje zoals nummer 1. Maar dan nog beter.






Ergens tussen vaalwit en flessengroen gaat over
meisjes die verlangen
meisjes die dromen
meisjes die zichzelf verliezen
meisjes die zichzelf tegenkomen.

Ergens tussen vaalwit en flessengroen gaat over liefde is liefde.
Punt.


Kopen? 5 euro (zonder verzendkosten).
Je mailt me (dingendiefijnzijn04@yahoo.com) wat je graag wil kopen en ik mail je de betalingsgegevens.
Je krijgt je bestelling zo spoedig mogelijk in je bus.



A button a day keeps the doctor away:

Omdat de verkoop zo goed loopt hebben we nu ook een derde reeks:



Reeks 2 is ook nog te verkrijgen:




En de buttons van de eerste reeks zijn ook nog te verkrijgen:

 
12 exclusieve buttons, ontworpen door Karel en mijzelf. Met een metalen achterkant en makkelijk sluitbare pin.
Slechts 1 euro per stuk en 10 euro voor het setje van 12 (exclusief verzendkosten)!


Woorden en beelden die helen

Woorden en beelden om te delen



Dingen Die Fijn Zijn, bekend van de Geluksvissen, Geluksplanten en Echte Elspostkaarten brengt nu onder eigen naam haar eerste bundel uit. Balanceren tussen angst en liefde, met geluk daar tussen in…
Vol zelfgeschreven woorden en beelden.

Vanaf nu te koop aan 5 euro per stuk (exclusief verzendkosten).

Je mailt me (dingendiefijnzijn04@yahoo.com) wat je graag wil kopen en ik mail je de betalingsgegevens.
Je krijgt je bestelling zo spoedig mogelijk in je bus.


Liefs en alvast merci,
Els

woensdag 13 maart 2013

Top 10

Nog maar eens proberen een top tien te maken...

Om mijzelf op te beuren bij deze herintrede van de winter ga ik nog eens proberen een top met 10 fijne dingen te maken:

1. Lieve post van Miek :
Geweldig vrolijke, kleurrijke explosie van liefs en toffe dingen! Straks begin ik op mijn gemak aan je brief lieve Miek, alvast heel dikke mercie ;)

2. Een leuke brief van een meisje dat bij ons op de winkel komt, ze bedankt mij omdat ik altijd zo lief tegen haar ben :

-smelt-  En ze denkt dan ook nog eens dat ik 20 ben, ipv bijna 34! Geweldig he.
Ivm 'bijna 34': ik heb er lang over nagedacht want ik wil niemand tot 'last' zijn... Maar alé ik zeg het dan toch maar omdat ik natuurlijk dol ben op post :)  04/04 gebeurt het, dan verjaar ik. 34, best een schoon getal voor iemand die graag 4'en ziet hé.
Een kaartje sturen mag ENKEL EN ALLEEN als je je eigen verjaardagsdatum er op vermeldt!
Streng hé;)

3. Soep in de oven :

Zooooo makkelijk en nog lekker ook! Oven voorverwarmen. 1 Paprika, 4 tomaten en 2 ajuinen halveren en samen met een handvol rijst, goed wat kruiden en water in een ovenschotel doen. 45 Minuten op 200 graden en dan mixen. Simpel én lekker! (Ongeveer dit recept las ik bij iemand maar ik weet niet meer bij wie, sorry voor het 'stelen' !)

4. Buiten sneeuwt het maar binnen is het lente want ik heb katjes:


5.En een paasboom. Niet de juiste soort tak en veel te klein maar wel vlak bij mijn computer dus een schoon uitzicht:

Dit zie ik links van mijn scherm, lekker vrolijk!

6.De zon schijnt een beetje én er zijn wolken:

Herken je het, Naomi?
Enne, lid worden van de Wolkenclub kan nog steeds. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

7. Ik heb sinds kort een 'doos' om buttons te maken. Mijn eigen 'factory' :


Ik maakte er al 2, een van de doos en een eigen 'ontwerp'. Tof! (Die doos staat nu in de Flow, ik kocht ze gewoon in 't Stad leest.)

Alé, nog 3...

8. Karel is al weer bijna de oude. Hij gaat al terug hele dagen werken, flink hé! Maar morgen moet hij naar de dokter van de verzekering van de tegenpartij.... spannend.

9. Mijn tomaten zijn al flink aan het groeien:


10. En wij hebben een vogel in huis:

  Lente in huis ;)

Zo, dat is weer gelukt!!! Wat een geweldig leven heb ik toch :)
Dus, al wie een dipje heeft: maak ook zo eens een top tien! Even nadenken doet je beseffen hoeveel moois er in je leven is.

Het vermogen tot verrukking is de gave om aandacht te schenken.
-Julia Cameron-

Fijne woensdag,
liefs Els