donderdag 9 juli 2020

Buttons

Kopen, moe, jeuk

Ik geloof in de kracht van woorden, symbolen, beelden. Als boodschap naar anderen, als reminder voor jezelf, als visualisatie van een droom. Dat wil zeggen dat ik tattoos op mij laat zetten en buttons maak die ik op mijn borst speld.
Die buttons verkoop ik ook, hier in De winkel van Els. Voor 1 euro kan jij ook een boodschap aan de wereld verkondigen. Op een leuke, eenvoudige manier.

De ideeën ontstaan in mijn hoofd, Karel werkt ze uit en ik maak de buttons daarna zelf. Made in Belgium dus. Het apparaat en de benodigdheden kocht ik ook in België. Vind ik wel belangrijk. En ik hergebruik verpakkingsmateriaal. Omdat alle beetjes helpen.

Soms draag ik een button omdat ik mij zus of zo voel, soms wil ik me verbonden voelen met iets of iemand, soms zegt mijn keuze veel over hoe het met me gaat die dag en soms is het gewoon een schop onder mijn eigen kont. Of een opwijking ;)






Vandaag kon ik wel wat vrolijke pep gebruiken en dus koos ik Team urban jungle.
Ik moet niet werken vandaag. Had vanochtend een afspraak bij de kapper en bij de brillenwinkel. (Aangezien mijn zonnebril de val met mijn koersfiets ook niet helemaal heeft overleefd.)

Ik neem vandaag trouwens mijn laatste antbioticapil. Het is nog niet over maar het ziet er wel al beter uit, het jeukt soms en de pijn is minder. Dat zal dus ooit wel goed komen, denk ik. Maar zondag zwemmen zit er wederom nog niet in :(((

Die twee afspraken hebben me geheel gemold. Ik ben zo moe. Pfff. Ik was al geen held in drukte en van die dingen maar nu we het maanden zo rustig hebben gehad (buiten het gaan werken) kan ik echt niets meer af. Herkenbaar? (De pillen zullen er ook wel geen goed aan doen.)

Ik lees momenteel Het geheim en dat is een ideaal boek om te bekomen.


''Schaam je niet voor jezelf. Stop met de meest perfecte persoon in de samenleving te willen zijn.''
-Carl Jung-


Lees ze,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   



6 opmerkingen:

  1. Ah, lieve Els, er komen betere tijden aan! Enne, dank voor je lieve reactie op mijn blog. Ben ook fan van u ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat ellendig dat je twee afspraken had. En als het dan druk is, is het helemaal vervelend. Nu lekker even met je boek bijkomen.
    Trouwens, ik heb ook buttons van jou, en ik draag en geef ze weg. Echt een leuk kadootje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig kun je weer het een en ander afvinken. Nu even op adem komen en genieten van je geknipte koppie en je nieuwe bril. Tijd voor weer wat zon. Hou je taai Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die uitspraak van Carl Jung prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n kuur vraagt veel van je lichaam! Vraag niet teveel van jezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!