dinsdag 4 september 2018

De laatste...

...Zomergasten

Wow, zondag was het weer een geweldige aflevering van Zomergasten, deze keer met Esther Perel. Wat een super boeiende Madam!
Naar haar kijken is een beetje in therapie gaan, ze zegt zo veel dat je doet nadenken over jezelf. Het fijne is ook dat je je minder alleen voelt met je gedachten en gevoelens. Een ferme aanrader!

Net als Esther ben ik fan van de Before trilogie (waar ik graag een vervolg van zie over 2 jaar!). Haar boeken staan ook al op mijn lijstje.
Voor mij is dat goede televisie: programma's die je aan het denken zetten, je dingen doen opzoeken, je boeken op je lijstje opleveren,...

Dus op deze Dankbare Dinsdag zeg ik: "Dank u Esther, dank u Jeanine en dank u aan het ganse Zomergasten-team!"



''Verontschuldig je nooit voor het tonen van je gevoelens want dat is hetzelfde als je verontschuldigen voor de waarheid.''
-Benjamin Disraeli -

Nog een fijne dag,
Els


2 opmerkingen:

  1. Ja Els, helemaal mee eens. Heb ook uitspraken en zo meer, genoteerd. Er kwam veel voorbij om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!