maandag 5 november 2012

Op 't gemakske

Lazy sunday

Gisteren in de namiddag was het weer veel beter dan voorspeld. We hadden dus achteraf gezien toch een boswandeling kunnen maken. Maar ach, die lazy middag gezellig binnen met een hapje en een drankje was ook niet slecht.





In de buurt was het genieten van een enorm imposante natuur, zoals je kan zien.
Ik dronk er een heksenborrel, at warme appeltaart en dronk toen nog een kandeel. En had het toen wel héél warm ;)
Sommigen onder jullie kunnen nu wel raden waar we al dat lekkers hebben genuttigd, niet?
En voor diegene die het nog niet kennen: het is een echte aanrader.
Een leuke extra: je zin om te gaan kringlopen wordt er aangewakkerd,gevaarlijk of fijn, kies zelf maar ;)

Nog een mooie afsluiter:
Omring jezelf met positieve mensen, want je wordt uiteindelijk als de mensen met wie je omgaat.
-Trevor Marsicano-

Maak er een fijne week van,
vol klein en groot geluk
liefs Els


19 opmerkingen:

  1. Oei, dat klinkt heel gezellig en knus!
    Jij ook een hele fijne week gewenst, Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie afsluiter waar ik het helemaal mee eens ben ,,,,lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie laatste foto en die spreuk, zo waar als wat!
    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat daar ook deze week, eerst even langs geweest in de bossen aan de Nederlandse Clinge, wie komt er niet graag :)
    We hebben alweer mooi wolkenspektakel gekregen.
    Wijze spreuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die laatste foto! Jij ook een fijne nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een fijne nieuwe frisse week met heel veel gelukjes! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga je volgen hoor, ik krijg hier energie van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een spreuk om onmiddellijk toe te passen :-) Ik heb vandaag ook weer wolkjes gekeken en ik had geen kodak mee, maar wel lekker op de wolkenclub gedacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :), vroeger zag ik alleen de schoonheid van de wolken en nu denk ik ook steeds aan jullie, wat het nog mooier maakt!

      Verwijderen
    2. wat hebben wij toch een fijne club hé!!!

      Verwijderen
    3. Yep yep! :-) en ondertussen zie ik weer een fijn wolkje passeren :-)

      Verwijderen
  9. Een middag op de bank kan ook zo heerlijk zijn! Wij zijn zondag naar 'Skyfall' geweest. Echt een heel gave film! Daarna hebben we lekker op de bank gehangen en cupcakes gebakken. Dus bij ons ook niet zo'n actieve middag maar wel heerlijk! Toen ik vanmorgen in de auto zat zag ik ook super mooie wolken met een hele regenboog er onder. Moest weer aan je denken (haha jij met je wolken :-P) maar durfde weer geen foto te nemen omdat autorijden en foto's maken nu eenmaal niet tegelijkertijd gaat :-)

    Wat een prachtige tekst van Trevor Marsicano. Ben het er helemaal mee eens! Heb een heel fijne dag! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. James Bond is altijd spektakel hé! En cupcakes is best actief hoor!
    En een hele regenboog: wow!!!
    Die wil ik nog wel voor mijn collectie :D
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!