dinsdag 2 juli 2013

Rommelmarkt-verslaafd

Jaja, het is zo ver: echt verslaafd ;)

Ik denk dat we het moeten toegeven: we zijn echt rommelmarkt-verslaafd :)
Sinds we hebben ontdekt dat op vrijdag in de Gazet van Antwerpen een overzichtje staat met alle rommelmarkten van het daaropvolgende weekend loopt het de spuigaten uit ;)
Vorig weekend deden we er 3!
Wel in gedachten houdend dat komende weekends vol zitten met werken en familie en... We moesten er dus van profiteren! De oogst van zaterdag zagen jullie al hier ( heel bescheiden oogst van 2 marktjes).
Maar die van zondag was een ramp. Toch voor onze armen die alles moesten sleuren ;) Zijn we dan plots rijk geworden? Maar nee, dit was een echte goede markt! Met lage prijzen en schoon gerief: een ideale combinatie. En waar was dat: Fort 4 in Mortsel (een ferme aanrader)!
Dit is de (iets minder bescheiden) oogst:

Toekomstige brochekes! 1 euro per puzzel.

Een echte houten puzzel! Wel 2 euro maar van Jip & Janneke dus...

50 cent, oohhh ik hou van vogels!
50 cent per boek, 3 voor 1 euro.

Ne zak vol beestjes voor 1 euro!
Heel fijn was dat!
Daar gaan ze ons nog terug zien...

En wat ook fijn was:



Gratis en voor niets.
Mmm, zen moment.

En ook heeeel lief:


een mooi vogelkaartje van My cup of Latte. Merci merci! Er komt er ook eentje jouw kant uit.

Enne, nog een tip: het is lekker wandelweer.

Net ontdekt, in eigen gemeente. Dat ziet ge dus enkel te voet, zoiets moois.

En dan lijkt zelfs dit mooi, op een fijne wandeling.

Wake up every morning with the thought that something wonderful is about to happen.

Geniet er nog van, van die mooie dagen!
Liefs Els



6 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die rijkdom!
    En.... ik wacht ook op post van my cup of latte, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou nou dat is pas leuk ! zit hier jaloers te kijken naar je vogeltjes beeldje...die zie ik nou nooit !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Els,
    Ook even je vorige blog gelezen, ik liep achter. Zeg, het moet me van het hart: steeds meer mensen komen er achter dat er meer is dan alleen maar alles willen hebben. Want waar gaat het nu werkelijk om: LEVEN en genieten natuurlijk.
    Dus geen minderwaardigheidsgevoel, onzin. Je bent gewoon wie je bent!
    Xx D Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga daar dus niet mee beginnen....met rommelmarkten....
    Kwestie van mijn verslavingen wat binnen de perken te houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Krijg ook weer zin om naar een rommelmarkt te gaan als ik dit zo zie. ff ge-googled en ja hoor, zondag is er eentje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne spulletjes! Heerlijk vrolijk bericht om zo mee wakker te worden op de woensdag ochtend. (jaja ik weet dat je dit bericht gisteren plaatste maar ik lees het nu pas :P) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!