zondag 7 juli 2013

Mijn vakantiegevoel

Park Spoor Noord

Een instant-vakantiegevoel krijg ik elke keer als wij naar 'het Park' gaan.  Jaar na jaar is het aftellen tot april: want dan is het Park er weer, alé de Cargo (de catering) toch. Het Park zelf is er natuurlijk altijd :)
Wij gaan daar naar toe om lekker te ontbijten:


of om een lekker glaske te drinken, soms zelfs met hapjes:


Elke keer is dat puur genieten!
Voor de kinderen is er een speeltuin en zijn er de fonteinen.Voor de volwassenen zijn er optredens, je kan er naar de Ronde kijken op groot scherm, er is de bePARKte oplage, ...
Kortom: vakantie in eigen stad (Antwerpen)!

Mijn vakantiegevoel is een concept van Marina, doen jullie ook mee?


Pluk de dag en bijt er in!
-Bond zonder naam-

Fijne zondag!
liefs Els


8 opmerkingen:

  1. O, ik voel mij ook op vakantie nu bij het zien van deze foto's, ziet er heerlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk vakantie gevoel meidje...
    genieten he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n vakantiegevoel! En die hapjes zien er heel goed uit mmmm! Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Je blog ziet er goed uit :) Wil je misschien meedoen aan mijn winactie? Je kunt nu een supergave curling wand winnen van Remington! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh dat ziet er fijn uit! Geniet er maar goed van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er fijn uit! En kan ik geloven! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!