woensdag 4 december 2013

Sint en van die dingen

De maak-modus

Heden ten dage staat mijn hoofd weer in de maak-modus! Te veel ideekes en te weinig tijd... herkenbaar zeker ;)

Kaartjes om in bibboeken achter te laten.

Zelf gestekt geschenkje.

Geluksvissen, vanaf nu ook met 2 kleuren vindbaar ;)

Momenteel in de oven!
Jawel, ik ben zooo' into de Sint'! Ik maak dit jaar zelfs voor het eerst mijn eigen kruidnoten, woehoe!
Ik ben en blijf een kind, de Sint is voor mij een feest van lekkers en gezelligheid. En daarom hou ik er zo van.
Jaja, zondag is het hier een 'hoogdag' voor ons tweetjes (want ik heb geluk: Karel doet er wel graag aan mee, oef)!
Op zo een dagen wil ik wel in Nederland komen wonen, Pakjesavond enzo...
(Vorige week kreeg ik nog het verwijt dat ik in mijn hoofd te veel in Nederland woon.)
Als Karel en ik uit België worden gegooid, zijn we dan bij jullie welkom ;) ?

Ik ga nog wat vissen naaien...

Bij deze nog een boodschap aan Trui: je bent een echt Schatjepatatje!!!

Leven is parkeren in de zon.
-BZN-

Fijne woensdag,
liefs Els

11 opmerkingen:

  1. Je bent leuk bezig. plantenpotjes zijn ook erg leuk. Wist niet nou ja eerder gemist denk ik, dat je ook de geluksvisjes deed verkopen? Dat ga ik zeker onthouden.

    Je bent helemaal welkom in Nederland hoor;-)

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor els je mag hier wonen ....liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom maar lekker hier heen hoor. Je bent welkom in Nederland, zo' n vrolijke vrouw missen we hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook graag in Nederland, ik ga mee :)
    De Sint , ik ben fan van Dag Sinterklaas met de échte Sint aller tijden. Als je daar naar kijkt dan geloof je als volwassenen ook echt dat hij bestaat, Het is echt aftellen nu. Turi heeft de suikertjes voor het paard al laten verdwijnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tuurlijk mag je in Nederland komen wonen! Fijne dag zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kruidnoten ben ik zo verzot op!!! Wil je mij het recept doorsturen?? Kan ik zondag met de kinderen nog wat bakken, terwijl Bert gaan helpen is met een verhuis.
    Knuffel!!!
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he de sintperiode . Ik geniet er ook zo van , terwijl we er niks aan doen eigenlijk . Fijne dag vandaag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk de stekjespotjes!!
    (wauw dat kan ik tegenwoordig gewoon ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bezig! Pepernoten bakken staat hier ook nog op het lijstje, misschien vanmiddag? Enne... je bent welkom hier hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Els, je bent mijn heldin! Telkens weer word ik happy happy happy van je blogposts...
    Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!