zondag 19 juli 2015

Top 10 dag...

...oftewel ook gewoon zondag


Een gewone zondag, geen top weer maar toch een mooie dag:

1. Van vandaag tot en met dinsdag zijn Karel en ik samen thuis, olé!
2. Het regent een beetje, goed voor de tuin


3. Maar niet zo veel regen dat we niet uit wandelen kunnen gaan


4. Er is zelfs op grijze dagen kleur te vinden:



5. Ons poezekes zijn brave mannekes





6. Caries lijkt nooit een staart gehad te hebben gehad


7. Ik kan 'teen en tander' oogsten in ons mini potten-tuintje



8. Ik sta in de Nederlandse Libelle!



Nu te koop in de winkel!

9. Ik verkocht al veel Echte Els postkaarten (maar nog niet genoeg, laat jullie gaan)


10. Straks gaan we met ons tweetjes mosselen eten, de eerste dit jaar. Vieren dat we 202 maanden samen zijn :)

Een mooie top tien he! Moet je zelf ook eens proberen, lukt elke dag.
Elke dag is er wel iets moois, valt er wel iets te vieren. Gewoon goed kijken.
Geniet er van!


Parodeur da 'k zijn
Ik hoop da 'k de mensen rondom mij toch ook iet goed te bieden hem
De woardevoller dat ik word
Hoe meer woarde da 'k kan geven
En mag dat toch just het woare geluk wezen

-Tourist Lemc-
(Van de cd En route, mooi!!!)

Nog een fijne zondag, 
liefs Els

14 opmerkingen:

  1. Oja kaarten ik ga ze gelijk bij je bestellen!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je in de Libelle staat met je positieve bericht, dat zeker aan veel mensen moed geeft om door te gaan wanneer het moeilijk gaat.
    Wij stonden vijfenveertig jaren geleden er ook in als bruidspaar van de maand juli. Ja wat vliegt de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk toch allemaal weer hier word ik al meteen blij van ,leuk els dat je weer in een blad staat met je mooie verhaal ,super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook altijd top tien in mijn hoofd. De tien leukste dingen van de dag, of van de week, of de tien dingen waar ik me de komende tijd het meest op verheug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ,je staat in de libelle .
    Mooi je top10 ! Ik had gisteren even een baaldag , maar het is echt gewoon een kwestie van kijken naar de dingen . Is het glas half vol of half leeg : wij beslissen hoe we het ervaren en met positiviteit geraken we weer verder. Dank je voor dit moois te delen !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stiekem houdt ik wel van regen. Ik vind het wel gezellig. Dus dat komt zomaar in mijn Top 10 van deze dag. Beetje gek maar wel fijn! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je kaarten net besteld en jullie hebben er zo te zien weer een gezellige dag van gemaakt. Mooie omgeving woon je in. En weer in een blad, wat Leuk! en hé, ik sta ernaast haha nou ja bijna dan. PrietPraat, PriePraat even een t-tje eraf ;)
    Op een nieuwe week met nieuw genieten van alle dingendiefijnzijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi els, je maakt er van wat je kunt, das goed

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat je in de Libelle staat! Mooie foto's weer met de lieve poezen, je mooie oogst en de mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag lieverd ik was al veel te lang niet bij je op bezoek. Nu ik wakker lig in mijn toevluchtsoord (Nicky's oude slaapkamer;)) neem ik eens even de tijd. Ik heb besloten vandaag niet te gaan werken maar in plaats daarvan morgen...wat ook mijn normale werkdag is hoor en niet vandaag hihi. Top top tien! En leuk dat je in de Libelle staat, goed van je om ook daar je wijsheid te delen. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een heel mooie top 10! Is heel goed om te doen, bij mij is het weer een beetje in het slob geraakt, moet het nodig weer oppakken en dan ook opschrijven, dat schijnt ook heel goed te zijn. Tof dat je in de Libelle staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mega-positieve-genieten-post!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!