dinsdag 19 januari 2016

Dankbaar

De leesclub leeft

Woehoe, wat een fijne reacties op mijn Dingen Die Fijn Zijn leesclub! (Voorlopige naam.)
Echt zo fijn, al dat enthousiasme! Daar ben ik jullie heel dankbaar voor op deze Dankbare Dinsdag.

Ondertussen heb ik zelf het boek al uit en ik kan verklappen dat het verslavend is. En de titel 'bestseller' heeft het niet voor niets gekregen...
Geweldig boek!

Ondertussen ben ik al in een volgend boek bezig, het is veel-lees-weer :)

Nu nog niet in de winkel. Maar ook een aanrader!

Jammer dat er ook nog moet gewerkt worden ;) Hou jullie warm en blijf lekker lezen!

Wanneer een boom in de winter zijn bladeren niet verloor,
zou hij in de lente niet opnieuw kunnen ontluiken.
-Cees Buddingh-

Liefs Els


13 opmerkingen:

  1. Ja je vorige titel is echt verslavend... ik kan hem moeilijk wegleggen... is deze de volgende titel van de leesclub???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meelezen zal ik niet, maar ik vind het wel een superleuk idee van je. Momenteel zit ik niet zo in de leesmodus ;-). De titels kan ik altijd op je blog terugvinden :-))
    Fijne dag, liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n boekenclub! Ik gun mezelf vaak niet de tijd...dus wie weet is dit een stimulans!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wacht nog steeds op het boek via de bieb. Maar als hij er eenmaal is zal het snel gaan met het lezen vermoed ik! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bedankt lieve Els voor je idee! En......de onwijs goede boekentip vanavond mag ik weer whoehoeoeoeoe
    XEs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb 'm gereserveerd dus ik hoop dat ie er snel is!!
    Op het moment ben ik boekloos en dat kan natuurlijk niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja het is een super idee leuk dat er al zo veel mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wacht ook nog op mijn reservatie van de bib, maar ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een voltreffer van een idee. Zoveel enthousiaste meelezers. Leuk! Wat dacht je van 'Boeken die Fijn zijn'- de leesclub van Dingen die Fijn zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zou fijn zijn, met het boek en een dekentje heel lang bij de kachel <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zoveel goede reacties over je boekkeuze. Zelf kom ik nog niet zo toe aan lezen ( geen rust in mezelf). Maar daar word aan gewerkt. Heel veel leesplezier

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!