dinsdag 27 maart 2018

Buurman

Strepen opdoen

Zaterdag gingen we naar een optreden van Buurman en het was zo goed!
De nieuwe liedjes, maar ook de oude, de teksten, de videobeelden.
Ik werd geraakt, ontroerd, vrolijk en geïnspireerd. Ik deed strepen op.
#dankbaar!

Het was in een klein cultureel centrum waar we wel vaker komen. Ik ken het daar, het is er niet te druk, ik ben er wat op mijn gemak. Het was echt een fijn uitje!

De nieuwe cd is iets meer dansbaar, maar de filmische teksten en muziek die ontroeren zijn ook nog aanwezig dus: dubbel fijn!
Buurman is zo een pareltje dat nog veel te weinig mensen kennen, bij deze dus:
ontdek en geniet!



Het is niet de glorie die je groot maakt
of hoe je spotlights reflecteert
Het is hoe je omgaat met dagen die bang zijn
Hoe je telkens weer terugkeert
-Buurman-

Nog een fijne dankbare dinsdag,
Els

4 opmerkingen:

  1. Buurman is top! Fijn dat je weer wat reserve strepenlepels kon verzamelen! Fijn nagenieten nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn Els, zo’n uitje is zalf voor de ziel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hewel, ik kende die groep niet. Ik heb effe doorgeklikt naar hun website en mijn interesse is gewekt. Dankjewel voor de tip, Els!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!