Posts tonen met het label de zoo. Alle posts tonen
Posts tonen met het label de zoo. Alle posts tonen

dinsdag 17 mei 2022

Dankbaar

De Zoo

Van een collega kreeg ik gratis kaartjes voor de Zoo. Bij de vissen kan ik mijn hoofd altijd even helemaal leegmaken. Dat deed deugd in deze almaar lastigere dagen.
 
 
Eerst leek het een kwestie van maanden, dat werden al heel snel weken en nu spreken we over dagen...

Gelukkig zijn er nog boeken, zoals bijvoorbeeld: In liefde.

Dankbaar voor de kaartjes, dankbaar voor alle mooie dagen die we hebben gehad. 
 
 
Life is the art of drawing without an eraser.
-John W. Gardner-
 
Liefs Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!      

dinsdag 3 november 2020

Beestjes

Iedereen heeft het moeilijk....

Ik heb het weer moeilijk, maar wie niet. Bij mij is het mijn ptss, in dierenparken draait het om centjes. Daarom adopteerden wij een tijdje geleden een dier bij De Zonnegloed. Ik een stokstaartje, Karel een uil.

Vandaag kochten we ook een voedselpakket bij de Zoo Antwerpen. Watermeloenen voor de gorilla's en bananen voor de vissen. 

 
Wel, ik hielp dus de dieren maar ook mijzelf. Want ik voel mij nu al een stukje beter.
Voel jij je ook slecht? Misschien is er wel iets dat jij voor iemand anders kan doen. Om hen blij te maken, maar ook een stukje jezelf. 
 
#dankbaredinsdag
 
Ik lees momenteel: Rodham. En ik duim zo hard voor de democraten!
 
 
''Wie in oorlog is met anderen, heeft geen vrede met zichzelf.''
-William Hazlitt- 

Maak er iets moois van vandaag, zorg goed voor elkaar én jezelf,
liefs Els
 


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    

dinsdag 9 april 2019

Prijzen, gelukswensen en een baby

Dingen Die Fijn Zijn:

Oh mooie dagen! Ik ben dankbaar voor:
-Bart Moeyaert die de ALMA won 
Met dE LeeSclub lezen we zijn laatste boek (wat een timing), meedoen kan nog tot donderdag!
-Al jullie lieve, mooie verjaardagswensen
-Al het liefs van Karel
-De fijne buitendingen die ik afgelopen dagen deed, de lente geeft me vleugels (hoewel ik nog steeds kei moe ben door de uursverandering...)
-Dat ik baby Thandie heb gezien






En jij, waar ben jij dankbaar voor op deze grijze Dankbare Dinsdag?

''Loslaten betekent beseffen dat sommige mensen deel uitmaken van je verleden maar niet van je toekomst.''
-Steve Maraboli -

Maak er nog iets moois van vandaag,
Els