Iedereen heeft het moeilijk....
Ik heb het weer moeilijk, maar wie niet. Bij mij is het mijn
ptss, in dierenparken draait het om centjes. Daarom adopteerden wij een tijdje geleden een dier bij
De Zonnegloed. Ik een stokstaartje, Karel een uil.
Vandaag kochten we ook een voedselpakket bij de
Zoo Antwerpen. Watermeloenen voor de gorilla's en bananen voor de vissen.
Wel, ik hielp dus de dieren maar ook mijzelf. Want ik voel mij nu al een stukje beter.
Voel jij je ook slecht? Misschien is er wel iets dat jij voor iemand anders kan doen. Om hen blij te maken, maar ook een stukje jezelf.
#dankbaredinsdag
Ik lees momenteel:
Rodham. En ik duim zo hard voor de democraten!
''Wie in oorlog is met anderen, heeft geen vrede met zichzelf.''
-William Hazlitt-
Maak er iets moois van vandaag, zorg goed voor elkaar én jezelf,
liefs Els
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de
boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een
kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!