dinsdag 17 mei 2022

Dankbaar

De Zoo

Van een collega kreeg ik gratis kaartjes voor de Zoo. Bij de vissen kan ik mijn hoofd altijd even helemaal leegmaken. Dat deed deugd in deze almaar lastigere dagen.
 
 
Eerst leek het een kwestie van maanden, dat werden al heel snel weken en nu spreken we over dagen...

Gelukkig zijn er nog boeken, zoals bijvoorbeeld: In liefde.

Dankbaar voor de kaartjes, dankbaar voor alle mooie dagen die we hebben gehad. 
 
 
Life is the art of drawing without an eraser.
-John W. Gardner-
 
Liefs Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!      

1 opmerking:

  1. Fijn dat jullie zo'n mooie dag hadden! En ik hoop dat er veel mooie dagen mogen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!