dinsdag 3 mei 2022

Baarmoeder

Blij

Oh wat ben ik blij. Mijn baarmoeder heeft op de één of andere manier zelf het vocht verwijderd. Dit is beter dan verwacht. Het litteken ziet er ook heel mooi uit, de poliep is volledig weg. Het vocht dat weg is is echt een mirakel, de gynaecoloog had het niet verwacht. Fijn!

Baarmoeders zijn magische dingen hé. Ben jij ook fan? Dan is dit boek iets voor jou, of deze podcast. Ik had het boek al besteld, daarna bleek de podcast van Damn Honey over dat boek te gaan; fijn toeval!



Mijn meidoornbloesem-siroop is klaar en oh zo lekker!

Ik herlas De dagen van de bluegrassliefde, en het was nog even mooi als 20 jaar geleden!

Een fijne #dankbaredinsdag dus!
 
All the world's problems can be solved in a garden.
-Geoff Lawton-

Geniet van de lente,
liefs Els
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!     

3 opmerkingen:

  1. Dat zijn nog eens goede berichten Els ! Zó fijn voor jullie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze goede uitslag.
    Die meidoornsiroop lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!