dinsdag 24 mei 2022

Warrig hoofd...

Dankbaar voor: 

Vandaag ben ik dankbaar voor:
-al jullie lieve woorden.
-de kaartjes in onze brievenbus, ook van buren die herinneringen hebben aan Sieriel waarin wij niet voorkomen. Fijn om te lezen. 
-dat Caries het best goed doet alleen, oef.
-dat Karel donderdag en vrijdag thuis is. Daar had ik vorige week niet aan gedacht, warrig hoofd; we zullen dE LeeSclub dus weer een week moeten uitstellen... Donderdag wordt er niet geblogd.
-het is vlierbloesemtijd, ik maakte al siroop!
 

 
 -ik ben bezig in: Water pakken. Een leuk, boeiend boek!
-de afwisseling van regen en zon, doet alles in de tuin goed groeien!
 
Waar ben jij dankbaar voor vandaag? 
 
In wilderness lies the hope of the world.
-John Muir-
 
Een fijne week gewenst,
Els
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!