donderdag 28 april 2022

Dingen die fijn zijn

Veel fijns: 

Ik ben dol op lezen, boeken, boekentips delen; noem het een opwijking :) Het is heel fijn om te lezen dat mensen mijn recensies volgen, boeken goed vinden die ik aangeraden heb. Wat ook heel fijn is (en een eer) : schrijvers die me laten weten dat ze blij zijn met mijn recensie, die schrijven dat ik het boek net zo gelezen heb als ze het geschreven hebben,... 
Deze week kreeg ik ook fijn nieuws: Emy Koopman liet op Instagram weten dat er een tweede druk komt van haar geweldige boek Tekenen van het universum. Mede door het enthousiasme van een aantal mensen, waaronder ik! (Dat schreef ze in haar bericht.) Hoe cool is dat!? Maakt me zo blij!
 
Wat me ook blij maakt: het is weer meidoorn tijd: oogsten maar!  
 
Ik mocht van de paasklokken wat moois uitzoeken op Etsy. Dat deed ik bij Sweet Grenadine.  
Alles was mooi verpakt, ik kreeg nog een extra sticker en het was hier super snel. Aanrader dus!
 
Vanochtend heb ik niet enkel meidoorn geplukt ik heb ook al allerlei bloemen gezaaid. Zaadjes die ik van jullie per post kreeg, voor mijn verjaardag en ingreep aan mijn baarmoeder. Ik hou jullie op de hoogte! Vanavond ga ik trouwens op controle bij mijn gynaecoloog daarvoor, duimen mag!
 
Ik luisterde al een aflevering van Boeken FM en ééntje van Tussen dertig en doodgaan.  
En nu luister ik naar Anna Calvi, die ik leerde kennen door Peaky Blinders. Fan van beide!
 
Ik lees momenteel ook de laatste dichtbundel van Ocean Vuong. Doet me wat aan Tommy Shelby denken, van Peaky Blinders...
 

 
Focussen op het goede. Wat er nu (nog) is. Selfie van Sieriel en mijzelf, met ook een stukje Karel :) Dit was vorige week. Ondertussen is zijn oog nog meer open. 
 
Oh ja, binnenkort komt Rupi naar België en Nederland, kaarten vanaf morgen te koop!
 
 
We moeten leren meer te zien, meer te horen en meer te voelen.
-Susan Sontag-
 
Liefs Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    
 
 

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat zijn oog weer meer open is. Weet je al of hij er nog waar door ziet ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verdrietig nieuws van Sieriel! Hopelijk blijft hij nog heel lang bij jullie xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!