dinsdag 26 april 2022

Beestjes

Dankbaar!

Met Sieriel gaat het iets beter. Hij kreeg een cortisone injectie en daardoor nam de zwelling af. Zijn oog is meer open maar is helemaal zwart geworden, we vrezen dat hij er niet meer door ziet. Maar hij eet en drinkt en ligt buiten in de zon dus dat is, voor nu en gegeven de omstandigheden, heel goed.
 
Dieren kunnen je triest en blij maken hé. Maar dankbaar ben ik sowieso. 
Ook voor deze:
 
 
Schattig hé! We kwamen ze zondag tegen op onze wandeling. En de mama at gras uit mijn hand! Dat vind ik één van de leukste dingen: dieren die uit je hand eten!
 
#dankbaar
 
Waar ben jij dankbaar voor vandaag? 
 
Naar Buiten.  is mijn kinderboekentip van de dag, ook voor grote kinderen ;) En Over vrijheid is mijn tip voor mensen die graag uitgedaagd worden. 

 
Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wielewaal.
-Nederlands kinderliedje-
 
Nog een fijne #dankbaredinsdag!
 
Liefs Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   

2 opmerkingen:

  1. Fijn, jullie kunnen nog even van elkaar genieten. Schapen zijn zo leuk, ik houd ook erg van het geblaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel op dit moment uitslagen van manlief waren goed en dat staat dan toch bovenaan mijn lijstje. Zo dankbaar dat we samen verder kunnen. En dan kleinkinderen te logeren altijd een feestje. En kijk ik om me heen alles groeit en bloeit.... En nu op Koningsdag om 6 uur s morgens lekker een bakkie koffie en genieten van de vogels en lekker blogjes lezen .
    En dan vogels zoeken en foto's maken daar wordt je zo rustig van en krijg je ook veel energie van om steeds nieuwere soorten te bekijken die je eerder niet gezien hebt. Als je er op let gaat er een nieuwe wereld open.
    Ha ha meer kan ik voor nu niet bedenken Els

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!