donderdag 14 april 2022

Boekenweek

Kadootjestijd!

Het  is Boekenweek, dus dat betekent kadootjes. 
 

 
Niet deze, deze kocht ik een paar weken geleden. Wat ik wel kocht, zie je hier.
 
Ik ben momenteel nogal fan van de vertalingen van Radna Fabias. Dus dat kocht ik voor mijzelf, samen met het essay van Rijneveld, ofcourse. En dan kreeg ik nog het Boekenweekgeschenk! Fijn hé! Boeken maken me blij, noem het een opwijking :) Over dat geschenk ging het afgelopen week ook in Brommer op zee (en Eva was er ook!) En ik las net Make women come van Nina de la Parra: fantastisch! En die Nina is te gast geweest in de podcast Wolf van Maartje Laterveer, ook al zo boeiend!
 
En heb je het niet zo op familiedingen dan kan je zondag naar Slow Reading in de Permeke bib.  
Zo, genoeg boekendingen voor 1 blog? 
 
 Het heeft geen zin om terug te gaan naar gisteren, want toen was ik een ander persoon.
-Alice in Wonderland-
 
 
Geniet van deze mooie dag,
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!   


2 opmerkingen:

  1. Veel te genieten in zo’n boekenweek !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop hopeloos achter met boeken lezen. Druk met quilten en eindelijk op visite kunnen. Maar als we binnenkort op vakantie gaan, haal ik het in. Maar eens in de bieb kijken of ik wat van jouw titels kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!