dinsdag 15 januari 2019

Zusjes, een liefdesverklaring

Alles is liefde

Ik las een geweldig mooi, ontroerend, wijs, levensomvattend, belangrijk boek (uit de bib): Zusjes! Ik wou bijna elke zin onderlijnen, ik wou pagina's uitscheuren en inkaderen, ik wou het boek op mijn nachtkastje leggen, ik wou het altijd en overal met me meedragen. Maar het was een bibboek en nog enkel tweedehands te verkrijgen... Dus mailde ik naar de uitgeverij om een herdruk te vragen. Viktor antwoordde me dat hij nog een exemplaar had staan en dat ik het kreeg!!!
Gisteren zat het in mijn bus en ik ben zoooooo blij.


Dikke merci aan Viktor op deze Dankbare Dinsdag!

Nu het in het nieuws gaat over scholieren die meer bijbelkennis moeten hebben; dit is een bijbel waar heel wat kennis in staat die ik aan elke scholier wil meegeven. Waargebeurd, liefdevol, warm, ontroerend, wijs, groots, intens, intelligent, spiritueel, maatschappelijk bewogen,... Pareltje!

Laten we samen maken dat dit boek wel herdrukt moet worden! Ontleen het, lees het en vraag om een herdruk (want ja, ook jij gaat jij eigen onderlijn-exemplaar willen hebben!).

Over bijbels en liefde gesproken: onderteken deze Liefdesverklaring aub.
Want, Elizabeth zegt het ook: liefde is het allerbelangrijkste!


''Beoordeel de dag niet altijd op wat je hebt geoogst, maar ook eens op de zaden die je hebt geplant.''
-Robert Louis Stevenson-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
liefs Els

4 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!