dinsdag 22 januari 2019

Altijd ergens, altijd iets

Gretig 

Gretig lees ik elke week Altijd ergens, altijd iets van Michiel Hendryckx in DS Weekblad. Michiel gaat naar ergens, neemt een foto en vertelt er iets over.
Dat klinkt saai maar is altijd even boeiend. Vaak denk ik 'hé daar wil ik ook eens naar toe'. Afgelopen zondag was het zo ver, we bezochten het monument voor de boswachters in het Zoniënwoud. En dat was super hard de moeite. Niet enkel het monument an sich maar ook de zoektocht, het avontuur. Het gevoel van beloning toen we het gevonden hadden was super.

Daarom: dank u Michiel, dank u De Standaard. Kleine dingen zijn eigenlijk de grote en dat beseffen jullie. #dankbaredinsdag


Ik heb al zin om op een volgend (mini)-avontuur te vertrekken!
Hebben jullie kleine avontuurlijke tips?


5 things to quit right now:
1. Trying to please everyone
2. Fearing change
3. Living in the past
4. Putting yourself down
5. Overthinking
-Eva Daeleman-

Fijne Dankbare dinsdag,
Els

1 opmerking:

  1. Hoi Els,

    wat ontzettend leuk om zo een tip van iemand te volgen.
    Klinkt tof!
    Ik heb ooit een "bucket-list" gemaakt.
    Ik wou er 100 dingen op zetten, maar het zijn er 33 geworden: de 33 lijst.
    Hier kun je 'm vinden:
    https://marlou-praathuis.blogspot.com/2010/02/de-100-lijst_05.html

    Groetjes!
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!