dinsdag 23 juli 2019

De zee in een boek

De zee, het boek

Het zeeboek lezen en dan naar de zee gaan. Dat betekent: Sarah heel dankbaar zijn. Meer weten is meer zien en dat is zooo fijn!
Als er één boek is dat je deze zomer in huis moet halen dan is het dit wel.
Of dat van mij, dat mag ook.


Zien jullie de hitte wat zitten? Ik niet... Bij een warme bakker werken is nu niet ideaal ;)




''Het onderbewuste beantwoordt de meeste vragen als je leert te ontspannen en te wachten op het antwoord.''
-William S. Burroughs-

Hou jullie fris en wie kan: geniet aan zee!
Nog een fijne dankbare dinsdag,
liefs Els




5 opmerkingen:

  1. Nee, ik zie wel een beetje tegen de hitte op moet ik zeggen. Ik hoop dat ik het in huis een beetje koel kan houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, ik ga ook naar zee... Kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Frankrijk genoten we van de zee. Nu blijf ik rustig binnen en neem eindelijk de tijd om veel te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!