dinsdag 16 juli 2019

Boeken en bomen

Lezen, liefst in het groen

Ik heb net twee geweldige boeken uit; meeslepende verslavende boeken.
De laatste sleepte me zelfs door een kleine medische ingreep. Boeken zijn mijn voedsel, mijn medicijn, mijn adem. #dankbaredinsdag
Het mooiste is lezen onder een boom. Maar daar is het tegenwoordig niet echt weer voor :)

Dus las ik binnen en gingen we daarna nog even wandelen in het park, dat is in de zomermaanden langer open: hoera!


Ohja, ik las: De favoriete zus, mijn recensie kan je daar (link aanklikken) ook lezen. En daarna Koningin van lucht en duisternis. Bijna 900 pagina's en het derde deel in deze reeks. Super aanrader (alles van Clare) maar je moet best wel eerst de andere delen lezen. Het is zo fijn om even weg van de wereld te zijn!


Ik verfriste ook nog eens mijn top 25 aller tijden op Hebban.
Als je graag leest, in de zomer, volg mij dan hier of op mijn Instagram. Ik blijf jullie voeden ;)

Je kan ook nog steeds mijn tweede bundel kopen, en er zijn nog buttons!


''Acceptatie lijkt op niets doen maar in werkelijkheid is het de eerste stap op een nieuwe weg.''
-Olaf Hoenson-

Een fijne (werk-)dag!
Liefs Els 

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!



8 opmerkingen:

  1. Doe je ook aan Facebook? Ik doe daar momenteel mee aan zo'n soort van challenge, dat je 10 dagen lang de cover van een boek laat zien waaraan je veel plezier beleefd hebt. Net wat voor jou! Jij kunt wel 100 dagen vullen. Minstens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh tof idee, maar ik zit niet op Facebook.

      Verwijderen
    2. Dat dacht ik al, maar je kunt ook een variatie op Instagram doen!

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat je zoveel plezier beleeft aan boeken en lezen! Ik houd er zelf ook veel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou willen dat ik er meer tijd voor had ! Voor het lezen hè !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boeken zijn ook mijn voedsel! Ik lees nu de Onsterfelijken, echt gaaf boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me geen leven zonder boeken voorstellen. Zo simpel is dat!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!