dinsdag 30 juli 2019

Zoomerbar

Flamingo en rosé

Gisteren is het er eindelijk van gekomen: we gingen een avondje naar de Zoomerbar. We zagen een baby flamingo, ik dronk een glaasje rosé en las wat in mijn boek (De bijzondere woorden van Gioia). Ondertussen genoten we van de livemuziek en het gekeuvel om ons heen. Een beetje vakantie zomaar midden in de week, dicht bij huis. #dingendiefijnzijn


Voor alle duidelijkheid: het gaat om een bar in de Zoo van Antwerpen. Voor de bar hoef je niet te betalen én je kan vanaf daar dus gratis de baby-flamingo's zien. Als je Thandie wil zien, die zit in de zoo, en daar moet je wel voor betalen. (Hierboven zie je haar op een foto van april, ondertussen is ze al wat groter maar nog even schattig.)

Ik geniet nog wat na van gisteren en ga met een blij gemoed werken. Een #dankbaredinsdag dus!

Waar ben jij dankbaar voor vandaag?

Het is mijn laatste werkweek. Hierna is onze bakkerij een maand toe en ben ik dus een maand thuis. Het bloggen zal dan ook op een lager pitje komen...



''Mooi zijn betekent jezelf zijn. Je hoeft niet geaccepteerd te worden door anderen. Je hoeft alleen jezelf te accepteren.''
Thich Nhat Hanh

Nog een fijne dankbare dinsdag,
Els


Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!

5 opmerkingen:

  1. Van sommige dingen kun je inderdaad nog dagen nagenieten! Heerlijk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plezant plekje ontdekte je daar. Ik wens je een prettige vakantie. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo ga je al relaxed de vakantie in. Geniet van je vrije maand, ik wens je een fijne tijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!